Gå til innhold

Når jeg blir våt...

Anbefalte innlegg

Gjest lurer bare litt!

Når jeg blir våt så blir jeg som regel plaskvåt. Det renner av meg og det dannes en liten "innsjø" under meg. Kjenner at det spruter også. Før syntes jeg at det var litt pinlig, men nå nyter jeg det...som regel.

Det er litt ekkelt når jeg befinner meg i en het omfavnelse og overmadrassen må flerres bort fordi det har blitt ekstremt vått...

Er vi mange som har denne gaven? Nekter å kalle det et problem! Og hva syns dere menn egentlig om at det spruter ut av kvinnfolket under samleie?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83078-n%C3%A5r-jeg-blir-v%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurer bare litt!

Legg et håndkle på madrassen og nyyyyyyt sexen:)

Så noen morsomme håndklær på Kondomeriet med teksten "After sex towel" -så er man ikke i tvil om hva det brukes til:)

Tro om ikke jeg har bestilt meg et slikt håndkle... ;-)

Tenkte at det ville være skikkelig nyttig å ha et sånt et..

Å jada, Tigertrollet, jeg nyter sexen jeg! Har begynt å få litt oftere, nå...

Det skjedde no skikkelig tragisk her om dagen...dildoen min døde... Hadde akkurat hatt en het time i senga med en fantastisk mann og tenkte at jeg skulle kjøre meg en liten tur. Jeg kom nesten, gjennom hele kosen og det varte i over en time..så svikta batteriene! Slengte dildoen alt jeg hadde i veggen, og bantes skikkelig. Ble hakk i veggen og dildoen er død!

Heldigvis går det an å bestille dildoer overalt nå for tiden. Bestilte et after-sex-towel i samme slengen...

Om en uke smiler jeg sikkert bredt igjen... :-)

Annonse

Legg et håndkle på madrassen og nyyyyyyt sexen:)

Så noen morsomme håndklær på Kondomeriet med teksten "After sex towel" -så er man ikke i tvil om hva det brukes til:)

Noe sier meg at om jeg hadde hatt tilgang til å se hva overvåkningskamerane på kondomeriet viser, så ville jeg ha sett en god del til tigern. :)

mvh

Tro om ikke jeg har bestilt meg et slikt håndkle... ;-)

Tenkte at det ville være skikkelig nyttig å ha et sånt et..

Å jada, Tigertrollet, jeg nyter sexen jeg! Har begynt å få litt oftere, nå...

Det skjedde no skikkelig tragisk her om dagen...dildoen min døde... Hadde akkurat hatt en het time i senga med en fantastisk mann og tenkte at jeg skulle kjøre meg en liten tur. Jeg kom nesten, gjennom hele kosen og det varte i over en time..så svikta batteriene! Slengte dildoen alt jeg hadde i veggen, og bantes skikkelig. Ble hakk i veggen og dildoen er død!

Heldigvis går det an å bestille dildoer overalt nå for tiden. Bestilte et after-sex-towel i samme slengen...

Om en uke smiler jeg sikkert bredt igjen... :-)

Du har min dypeste sympati for den avdøde sexpartneren!

*gapskratter*

Nå har du unnskyldning til å gjøre nye investeringer. Juhuuu! ;-)

Gjest lurer bare litt!

Du har min dypeste sympati for den avdøde sexpartneren!

*gapskratter*

Nå har du unnskyldning til å gjøre nye investeringer. Juhuuu! ;-)

Ja, kommer sikkert også til å klare å le litt av det om noen år i allefall, når det værste savnet går over, eller kanskje allerede når pakken fra kondomeriet kommer! :-)

Noe sier meg at om jeg hadde hatt tilgang til å se hva overvåkningskamerane på kondomeriet viser, så ville jeg ha sett en god del til tigern. :)

mvh

Ja, erru gærn!

Har fast runde innom Kondomeriet etter lunsj minst tre ganger i uka. Må jo være oppdatert på dildofronten;)

Annonse

Ja, kommer sikkert også til å klare å le litt av det om noen år i allefall, når det værste savnet går over, eller kanskje allerede når pakken fra kondomeriet kommer! :-)

Hepp. Ja...

Min bursdagsgave til meg selv ble ødelagt på gavebordet føøøøøøør jeg fikk prøvd den..Grmf.

Da var jeg også gretten skal jeg si deg.

Hadde spart den i tre uker slik at den ikke skulle..eh..dufte på gavebordet..Og hva skjedde?! Noen måtte teste kontrollpanelet... Faen snurre!

Nye fire uker før jeg fikk ny vibrator på reklamasjon.

Moralen er; ikke sleng dildoen i veggen og ikke vis den frem til venner.

.....og kjøp batterilader, så slipper du å få panikkanfall..

:-)

Gjest lurer bare litt!

Hepp. Ja...

Min bursdagsgave til meg selv ble ødelagt på gavebordet føøøøøøør jeg fikk prøvd den..Grmf.

Da var jeg også gretten skal jeg si deg.

Hadde spart den i tre uker slik at den ikke skulle..eh..dufte på gavebordet..Og hva skjedde?! Noen måtte teste kontrollpanelet... Faen snurre!

Nye fire uker før jeg fikk ny vibrator på reklamasjon.

Moralen er; ikke sleng dildoen i veggen og ikke vis den frem til venner.

.....og kjøp batterilader, så slipper du å få panikkanfall..

Har faktisk vurdert sterkt å anskaffe meg en batterilader, når jeg får min nye dildo.Det må være fryktelig kjekt å ha.

Har klart å ødelegge to dildoer nå, den første sleit jeg ut og den andre, vel, det var jo en sørgelig historie..

Har bare en dildo igjen, nå, og den har jeg batterilader til. Heldigvis...

Dildoer og batteri er forbruksvarer i dette huset. I sommer måtte jeg innom tre butikker før jeg klarte å spore opp noen nye batterier...skal si jeg kaldsvetta, da. Tydeligvis flere enn jeg som har dildo her i området..

Har faktisk vurdert sterkt å anskaffe meg en batterilader, når jeg får min nye dildo.Det må være fryktelig kjekt å ha.

Har klart å ødelegge to dildoer nå, den første sleit jeg ut og den andre, vel, det var jo en sørgelig historie..

Har bare en dildo igjen, nå, og den har jeg batterilader til. Heldigvis...

Dildoer og batteri er forbruksvarer i dette huset. I sommer måtte jeg innom tre butikker før jeg klarte å spore opp noen nye batterier...skal si jeg kaldsvetta, da. Tydeligvis flere enn jeg som har dildo her i området..

Ja, jeg lader er nok tingen;) Ellers anbefales Duracell-"familiepakninger".

De varer en stund her i huset vaffal.

Spesielt når det går en stund mellom hver gang man har ekte vare tilgjengelig;)

Jeg vurderer et homeparty fra Cupido eller lignende. Det må være en fordel å teste ut styrken og funksjonene før kjøp. Da hadde jeg kanskje sluppet bomkjøpene mine..

Gjest lurer bare litt!

Ja, jeg lader er nok tingen;) Ellers anbefales Duracell-"familiepakninger".

De varer en stund her i huset vaffal.

Spesielt når det går en stund mellom hver gang man har ekte vare tilgjengelig;)

Jeg vurderer et homeparty fra Cupido eller lignende. Det må være en fordel å teste ut styrken og funksjonene før kjøp. Da hadde jeg kanskje sluppet bomkjøpene mine..

Skjønner hva du mener..kunne godt tenkt meg å ha en tilleggsjobb som dildotester, jeg! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...