Gå til innhold

Jeg sliter med ei voksen dame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• odd helge

30

• Minniei

13

• SierDuDet

10

• Jane

6

Mest aktive i denne tråden

Du har her to muligheter:

1. Knull henne.

Du må huske på å spørre om lov før du setter igang, da kvinnfolk har blitt så jævla kjipe på det de siste åra, skriker voldtekt bare fordi du har glemt å spørre om lov.

2. Knull en annen.

Dette for å "glemme" naboen din.

Konklusjon: Følger du ett av disse to rådene, eventuelt begge, så får du uansett knulla.

..eh... du bør gjerne spesifisere hva det er du vil ha "hjelp" til....???

Forføre henne?

Glemme henne?

Med vennlig hilsen

hei du

men det verste er hun har to barn da .kan man det på henne at hun er kåt tro ?

er det bra for meg å knulle henne da ?

hei du

men det verste er hun har to barn da .kan man det på henne at hun er kåt tro ?

er det bra for meg å knulle henne da ?

Hei,

1) Hun blir vel ikke mindre "kvinne" av å få to barn...???

2) Hvordan definerer du "bra for deg" med tanke på det du skrev over?

Med vennlig hilsen

Hei,

1) Hun blir vel ikke mindre "kvinne" av å få to barn...???

2) Hvordan definerer du "bra for deg" med tanke på det du skrev over?

Med vennlig hilsen

Hei du

Hun tenner meg kjempe sexuelt er det normalt hun vil nok ikke hja sex med meg da ?

Annonse

Gå over dit, ring på døra og spør. Hvis dama klinker til deg så du ligger på rygg i gårdsplassen vil jeg tro at hun driter i om du er kåt på henne...

Hei,

Jepp - den oppskriften vil ihvertfall gi ham en umiddelbar avklaring! *ler*

Med vennlig hilsen

Hei du

Tror du hun aldri vil i seng med meg da ?

kult å diskutere her da ?

Jeg tror hun vil til sengs med deg.

Mest fordi damer på den alderen lever svært monotone liv, og undersøkelser viser at ca 99 % av dem er klare for et umiddelbart knull med en ung, viril gutt. Eventuelt jente.

Så hvis jeg var deg så ville jeg gått over til henne, NÅ, og spurt.

Jeg kan jo ikke garantere noe, men slik du framstiller henne så er det ingen tvil om hun har lyst på deg.

Så gå over og spør, og så skriver du her etterpå hvordan det gikk.

Lykke til.

Jeg tror hun vil til sengs med deg.

Mest fordi damer på den alderen lever svært monotone liv, og undersøkelser viser at ca 99 % av dem er klare for et umiddelbart knull med en ung, viril gutt. Eventuelt jente.

Så hvis jeg var deg så ville jeg gått over til henne, NÅ, og spurt.

Jeg kan jo ikke garantere noe, men slik du framstiller henne så er det ingen tvil om hun har lyst på deg.

Så gå over og spør, og så skriver du her etterpå hvordan det gikk.

Lykke til.

hei du

Kult at du tror du men er redd for hun bir inst på meg da hun har sett merkelig på meg noen ganger er det kåte blikk tro

Hei du

Hun tenner meg kjempe sexuelt er det normalt hun vil nok ikke hja sex med meg da ?

Nei, jeg tror nok ikke det. Da må hun i så fall være utrolig desperat. Ingen normale voksne damer orker å ha sex med guttunger på 21. Antakeligvis er det kun damas morsinstinkt som kommer til å slå ut i ditt nærvær.

Annonse

Nei, jeg tror nok ikke det. Da må hun i så fall være utrolig desperat. Ingen normale voksne damer orker å ha sex med guttunger på 21. Antakeligvis er det kun damas morsinstinkt som kommer til å slå ut i ditt nærvær.

Hei du

hva mente du med morsinnstinket er det helt utenkelig hun gjør det på meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...