Gå til innhold

Jeg sliter med ei voksen dame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• odd helge

30

• Minniei

13

• SierDuDet

10

• Jane

6

Mest aktive i denne tråden

Hei du

Da skreiv jeg feil for det har jeg ikke men du vil veil ikke ha noe med meg så

Nei, det må jeg si at jeg absolutt ikke kunne tenke meg. Så jeg får si som en annen her, gå tilbake og les Donaldbladet ditt du..Det er nok mye bedre for deg.

Annonse

Ja..emn da tror jeg ikke rette måten er å gå inn på internett og legge ut om nabodama...

Ta deg en tur på by'n og sjekk opp no damer der.

hei gammel er du da er du 36 år du også . bor du ? har du fam,ilie har du problemmer med noe i sexlivet da ?

hei gammel er du da er du 36 år du også . bor du ? har du fam,ilie har du problemmer med noe i sexlivet da ?

http://mguiden.web1000.com/

Du finner helt sikkert noen som er 36 der, og hvis ikke kan de helt sikkert late som om de er det for deg.

Lykke til.

Annonse

Jeg har ingen planer om å anbefale deg horer, da jeg ikke har prøvd dem selv, men du får se på bildene da vet du, finne en som er lekker, og så ringe og avtale pris.

Hei du

hvor finner jeg oversikt over horer da si noen da send meg bilde på mail ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...