millivanilli Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg har som de fleste andre jenter litt problemer med å forstå "hva det er han egentlig vil" når det kommer til gutter og forhold. Akkurat nå er det verre enn vanlig... Jeg har nemlig truffet en gutt for noen uker siden, og nå lurer jeg på om jeg har gått hen og forelsket meg i han. Det er imidlertid ikke problemet (selv om det kan diskuteres...) Problemet er å vite hvor han står!?! Historien: vi rota på fest, utveksla telefonnr., neste fest hadde vi sex, så har vi vært på noen dater, og sovet hos hverandre ganske mange ganger osv. Vi har snakket om "oss"men pga.tidligere dårlige erfaringer (og redsel for å bli såra fra min side, noe jeg selvfølgelig ikke sa), så ble vi enige om å ta det rolig. Vi er altså ikke sammen, men gjør alle ting som kjærester gjør. Egentlig er jeg fornøyd med situasjonen! Men, en ekkel og paranoid tanke har krøpet seg innpå meg i det siste, altså "Hva om han bare bruker meg, og ikke er interessert i noe mer i det hele tatt, samme hvor lenge vi tar det rolig?" Spørsmålet blir: hvilke tegn skal jeg se etter for å finne ut om han liker meg? Hva gjør han som kan tolkes i den ene eller andre retningen? Og hva bør jeg gjøre/ikke gjøre? Gutter: vær så snill å gi meg litt råd og innsikt i deres komplekse være-og tenkemåter! Enlighten me! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83113-hva-skjer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg er jente, men svarer allikvel.. "Hva om han bare bruker meg, og ikke er interessert i noe mer i det hele tatt, samme hvor lenge vi tar det rolig?" Hvis du er fornøyd med dagens situasjon er det vel ingen grunn til å føle deg "brukt".. Da er det vel ingen grunn til å gjøre noe? Hvis du derimot ønsker noe mer nå -bør du si i fra til han.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83113-hva-skjer/#findComment-446887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
millivanilli Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Jeg er jente, men svarer allikvel.. "Hva om han bare bruker meg, og ikke er interessert i noe mer i det hele tatt, samme hvor lenge vi tar det rolig?" Hvis du er fornøyd med dagens situasjon er det vel ingen grunn til å føle deg "brukt".. Da er det vel ingen grunn til å gjøre noe? Hvis du derimot ønsker noe mer nå -bør du si i fra til han.. :-) Skjønner at det var forvirrende og uklart. Det jeg mener er at jeg, som i utgangspunktet var den som ville gå rolig fram med "forholdet", nå motvillig innser at jeg antagelig har falt pladask for fyren, og ønsker at det skal bli noe mer, altså et ordentlig forhold, i framtida. Ikke nødvendigvis akkurat nå, det er derfor jeg er fornøyd med situasjonen... Det virket også som om han var klar for et "forhold i framtida" da vi snakket om det og bestemte oss for å gå rolig fram. Problemet er vel at jeg som sagt har falt, er redd for å bli såra, og er redd for at han får kalde føtter i fht.å bli kjærester på ordentlig. Så jeg er fornøyd med situasjonen sånn den er nå, hvis han har som intensjon å bli bedre kjent og sammen med meg, men ikke hvis hans intensjon er å bruke meg og kaste meg. Og det er det jeg ønsker å finne ut. Håper dette gjorde ting litt klarere. Noe som forøvrig er litt vanskelig når alt i utgangspunktet ikke er helt klart oppe i toppen her... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83113-hva-skjer/#findComment-446912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Skjønner at det var forvirrende og uklart. Det jeg mener er at jeg, som i utgangspunktet var den som ville gå rolig fram med "forholdet", nå motvillig innser at jeg antagelig har falt pladask for fyren, og ønsker at det skal bli noe mer, altså et ordentlig forhold, i framtida. Ikke nødvendigvis akkurat nå, det er derfor jeg er fornøyd med situasjonen... Det virket også som om han var klar for et "forhold i framtida" da vi snakket om det og bestemte oss for å gå rolig fram. Problemet er vel at jeg som sagt har falt, er redd for å bli såra, og er redd for at han får kalde føtter i fht.å bli kjærester på ordentlig. Så jeg er fornøyd med situasjonen sånn den er nå, hvis han har som intensjon å bli bedre kjent og sammen med meg, men ikke hvis hans intensjon er å bruke meg og kaste meg. Og det er det jeg ønsker å finne ut. Håper dette gjorde ting litt klarere. Noe som forøvrig er litt vanskelig når alt i utgangspunktet ikke er helt klart oppe i toppen her... Hehe, ja det er ikke så enkelt å uttrykke seg klart når det er kaos i topplokket..*s* :-) Det du sier om at du var den som i utg.pktet ville ta det med ro og så oppdager at du ønsker noe mer.. det er vel forsåvidt helt normalt da. Du har blitt kjent med han og har fått følelser for han. Helt menneskelig:-) Så var det han da... Hvis dere hadde en avtale om at det ikke skulle være noe mer så er det ett av to: enten mener han fremdeles det ellers så har han også fått mer følelser for deg... Og DET er det nok bare han som vet -og ingen sjekkliste i verden kan gi deg svar på det.. Skjønner godt at du er redd for å bli såret, det er vi alle. Og det blir man når man mister kontroll over følelsene. Mulig gutter er noe flinkere til å kontrollere følelsene -men faller de for en jente så blir de usikre og redde for å bli såret de også. Vanskelig å si hva du skal gjøre. Du har det bra nå, men ønsker bekreftelse fra han på at han ønsker det samme som deg.. Det verste som kan skje er vel at han sier nei og trekker seg ut. Da vet du egentlig hva du har å tape ved å spørre forsiktig.. Hvis du derimot føler at du kan vente med den bekreftelsen, så kan du fortsette som nå og tilnærme deg han sakte og forsiktig. Kanskje han tenker som deg? Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83113-hva-skjer/#findComment-446940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
millivanilli Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Hehe, ja det er ikke så enkelt å uttrykke seg klart når det er kaos i topplokket..*s* :-) Det du sier om at du var den som i utg.pktet ville ta det med ro og så oppdager at du ønsker noe mer.. det er vel forsåvidt helt normalt da. Du har blitt kjent med han og har fått følelser for han. Helt menneskelig:-) Så var det han da... Hvis dere hadde en avtale om at det ikke skulle være noe mer så er det ett av to: enten mener han fremdeles det ellers så har han også fått mer følelser for deg... Og DET er det nok bare han som vet -og ingen sjekkliste i verden kan gi deg svar på det.. Skjønner godt at du er redd for å bli såret, det er vi alle. Og det blir man når man mister kontroll over følelsene. Mulig gutter er noe flinkere til å kontrollere følelsene -men faller de for en jente så blir de usikre og redde for å bli såret de også. Vanskelig å si hva du skal gjøre. Du har det bra nå, men ønsker bekreftelse fra han på at han ønsker det samme som deg.. Det verste som kan skje er vel at han sier nei og trekker seg ut. Da vet du egentlig hva du har å tape ved å spørre forsiktig.. Hvis du derimot føler at du kan vente med den bekreftelsen, så kan du fortsette som nå og tilnærme deg han sakte og forsiktig. Kanskje han tenker som deg? Lykke til:) Takk for et fint svar! Det er sånn jeg tenker om det også. Da er det bare å finne ut om jeg skal ta det opp, eller se hva som skjer... Tror jeg heller til det siste. Han virker på mange måter interessert, men det er så vanskelig å vite!Skulle ønske han bare kunne si det rett ut! Jaja, da hadde man jo mistet spenninga, men... Uansett takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83113-hva-skjer/#findComment-446988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Enkelt! Spør han. Noen sjekkpunkter finnes ikke. Alle mennesker er trossalt individer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83113-hva-skjer/#findComment-447021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
millivanilli Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Enkelt! Spør han. Noen sjekkpunkter finnes ikke. Alle mennesker er trossalt individer. jadda jadda, aill e individa! Vet selvfølgelig at jeg kan spørre han, men da blir det ubalanse, hvis du skjønner... Da får han "overtaket" for da vet han at jeg er interessert i et ordentlig forhold. Jeg tror ikke en sånn ubalanse er gunstig hvis jeg ønsker at dette skal utvikle seg. Jeg selv synes i hvertfall det kan være litt avskrekkende med gutter som tydelig viser at de ligger langflate for meg hvis jeg ikke er sikker på hva jeg føler selv... Selv om det tross alt er det jeg vil at han skal, falle pladask for meg, altså. Hmm. Paradoks. Uansett vil jeg ikke spørre han, fordi han da får overtaket, pluss at jeg tror det kan virke avskrekkende om jeg er "overinteressert". Og så må jeg bare få tilføye at vi er ikke KKer, vi gjør andre ting sammen enn bare sex, og vi har vist oss offentlig sammen. Det var vel det. Ha en fin lørdagskveld, dere som ikke skaltidlig på jobb i morra. Sukk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83113-hva-skjer/#findComment-447128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 jadda jadda, aill e individa! Vet selvfølgelig at jeg kan spørre han, men da blir det ubalanse, hvis du skjønner... Da får han "overtaket" for da vet han at jeg er interessert i et ordentlig forhold. Jeg tror ikke en sånn ubalanse er gunstig hvis jeg ønsker at dette skal utvikle seg. Jeg selv synes i hvertfall det kan være litt avskrekkende med gutter som tydelig viser at de ligger langflate for meg hvis jeg ikke er sikker på hva jeg føler selv... Selv om det tross alt er det jeg vil at han skal, falle pladask for meg, altså. Hmm. Paradoks. Uansett vil jeg ikke spørre han, fordi han da får overtaket, pluss at jeg tror det kan virke avskrekkende om jeg er "overinteressert". Og så må jeg bare få tilføye at vi er ikke KKer, vi gjør andre ting sammen enn bare sex, og vi har vist oss offentlig sammen. Det var vel det. Ha en fin lørdagskveld, dere som ikke skaltidlig på jobb i morra. Sukk. Du skrev så mye at jeg ikke orket å lese det du skrev. Men har du så lyst på analesex som jeg nå fikk inntrykk av, så send en sms på 98560795. Så ordner vi det. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83113-hva-skjer/#findComment-447301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
millivanilli Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Du skrev så mye at jeg ikke orket å lese det du skrev. Men har du så lyst på analesex som jeg nå fikk inntrykk av, så send en sms på 98560795. Så ordner vi det. *klem* Haha... Up yours!!!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83113-hva-skjer/#findComment-447479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurenavn Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg må si etter å ha lest innlegget ditt at han lurer sikkert like mye på samme måte. "hva er det du vil ??". Kanskje gir ikke du nok signaler for hva du vil. Forsåvidt må jeg si som gutt at min erfaring er at det lønner seg å ikke være for pågående ovenfor det motsatte kjønn. Værsåsnill gi meg litt innsikt i dere jenters komplekse være-og tenkemåter.... takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83113-hva-skjer/#findComment-447484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.