Gå til innhold

Er jeg for kort? Det gjør vondt!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er plaget med at når jeg har sex med gutter som har lengre penis enn andre får jeg sinnsykt vondt øverst i skjeden, akkurat som om han støter helt i bunn, at det ikke er mer på gå på? Kan det være at jeg har kortere skjede enn andre? Teit spørsmål kanskje, men det er ubehagelig, klarer ikke å nyte sexen i det hele tatt, blir bare liggenede og ynke meg samt å prøve å skjule at det gjør vondt...

Noen som vet? Dette varer kun under samleiet og ikke etterpå, jeg er fylt 20 år så jeg skulle tro jeg er ferdigvokst....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83114-er-jeg-for-kort-det-gj%C3%B8r-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er slett ikke et teit spørsmål, men du har rett: han treffer nok bunnen av skjeden.

Skjeden utvider seg når man blir våt og kåt. De første støtene pleier å være "trangere" og det er fordi skjeden ikke har utvidet seg maks enda. Etterhvert blir den større i bredde og dybde.

Lengden på skjeden i opphsisset tilstand er ca.16-17cm. Peniser kan jo være såpass lange, og i enkelte stillinger "bunner" han lettere enn andre slik at kortere peniser også kan nå "bunnen".

Du må be han ta det med ro og ikke støte så hardt og til "bunnen" rett og slett.

Og tenk på hvilke stillinger som er bedre.

Du får fortelle han hvorfor, så tar han det nok som et kompliment at han når "bunnen";-)

Det er HELT normalt at det gjør vondt og at du ynker deg!

Det er ikkeno farlig aa si fra til gutten om at han bunner deg og maa vaere forsiktig. Han vil trolig ta det som et kompliment, og dere vil begge faa bedre sex!

Det kan da ikke vaere saa spennende for han hvis du ikke har det noe godt?

Proev stilliger der du kan kontrollere hvor langt han kmmer inn, fx kan du proeve aa sitte paa toppen :o)

Lykke til, sex skal ikke vaere vondt!

Det er slett ikke et teit spørsmål, men du har rett: han treffer nok bunnen av skjeden.

Skjeden utvider seg når man blir våt og kåt. De første støtene pleier å være "trangere" og det er fordi skjeden ikke har utvidet seg maks enda. Etterhvert blir den større i bredde og dybde.

Lengden på skjeden i opphsisset tilstand er ca.16-17cm. Peniser kan jo være såpass lange, og i enkelte stillinger "bunner" han lettere enn andre slik at kortere peniser også kan nå "bunnen".

Du må be han ta det med ro og ikke støte så hardt og til "bunnen" rett og slett.

Og tenk på hvilke stillinger som er bedre.

Du får fortelle han hvorfor, så tar han det nok som et kompliment at han når "bunnen";-)

Det er HELT normalt at det gjør vondt og at du ynker deg!

"Det er HELT normalt at det gjør vondt og at du ynker deg!"

Faen, så det er derfor de skriker. Jeg som trodde jeg gjorde noe riktig.

Jaja, takk for oppklaringen. Kan vel ikke gjøre noe fra eller til uansett. Er man svæææææær så er man svææææær.

:)

Annonse

Må du absolutt ha hele stasen inni deg da?, eller tør du ikke si i fra?. Hvis du ikke tør si i fra hvordan du vil ha sexen, så synes jeg du skal vente til du blir voksen. Man trenger ikke benytte "full kapasitet" hele tiden vettu. Selv om man kjører en bil som kan gå i 200 km/t trenger man ikke kjøre så fort hele tiden...

"Det er HELT normalt at det gjør vondt og at du ynker deg!"

Faen, så det er derfor de skriker. Jeg som trodde jeg gjorde noe riktig.

Jaja, takk for oppklaringen. Kan vel ikke gjøre noe fra eller til uansett. Er man svæææææær så er man svææææær.

:)

Ja, så nå vet du det til neste gang at de skriker ikke av ren nytelse, men av smerte..

Uansett hvilken grunn styrker det vel egoet ditt, tenker jeg ja;) *flirer*

Gjest lurer bare litt!

Prøv andre stillinger...det fungerer som bare det for meg. Av og til gjør det kjempeondt, men da prøver vi bare en annen stilling så går det mye bedre!

Snakk om smør på flesk her, men jeg fikk da frem poenget, gjorde jeg ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...