Gå til innhold

Er jeg for kort? Det gjør vondt!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er plaget med at når jeg har sex med gutter som har lengre penis enn andre får jeg sinnsykt vondt øverst i skjeden, akkurat som om han støter helt i bunn, at det ikke er mer på gå på? Kan det være at jeg har kortere skjede enn andre? Teit spørsmål kanskje, men det er ubehagelig, klarer ikke å nyte sexen i det hele tatt, blir bare liggenede og ynke meg samt å prøve å skjule at det gjør vondt...

Noen som vet? Dette varer kun under samleiet og ikke etterpå, jeg er fylt 20 år så jeg skulle tro jeg er ferdigvokst....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83115-er-jeg-for-kort-det-gj%C3%B8r-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skjuler du at det gjør vondt??? Be fyren om å roe ned litt da vel slik at det blir godt for dere begge. Ikke rart det gjør vondt hvis du ligger og spenner deg vet du. Slapp av og vent med å la ham trenge inn til du er skikkelig våt og opphisset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...