Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann jenter..

Siste sprøyte med Gonal skal settes i morgen men jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre! Dosen skal liksom være på 112.5. I den multidose ampullen jeg har, så har jeg resterende 75 ie igjen til i morgen. Jeg har derimot en helt ny, men må da ta bitte litt av den for så å kaste den etterpå i og med at det ikke kan brukes til eventuelt neste gang...

Hva skal jeg gjøre?? Hadde du satt de 75 eller blandet opp det som jeg har liggende for å ta riktig dose???

Vet ikke hva jeg skal gjøre så jeg setter STOR pris på litt innspill fra dere!!

Tusen takk..

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83122-hjeeelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skytte1365380395

Hei Dipsey!

Tror ikke du behøver å åpne ny pakke. Det siste stikke manglet jeg 35 ie. Jeg var på rikshospitalet dagen i forveien (tok UL). Og da sa de at jeg ikke trengte å kjøpe ny pakke for å få full dose siste dagen. Sykepleieren hadde snakket med en lege om dette tidligere på dagen, og da var det ei som manglet 50 ie, hun behøvde heller ikke åpne ny pakke.

Håper det hjelper deg litt.

Ha en fortsatt fin dag og lykke til med uttaket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83122-hjeeelp/#findComment-447533
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...