Gjest Daisy Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Kjærlighet(forelskelse) og sex er to forskjellige ting, fordi sexbehovet er det uavhengig av om man er forelsket eller ikke, selv om sexen gjerne blir bedre hvis man er forelsket. Selv om man føler kjærlighet til sin bestemor, er det ikke dermed sagt at man ønsker å ha sex med henne... Jeg skjønner jo at jeg ikke er bi og har lyst til å ha sex med bestemor selv om jeg elsker henne. Jeg vil bare ha frem at forelskelse og sex er forskjellig. Og man kan ha sex med jenter selv om man er heteroFIL. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83144-jenter-som-kunne-tenkt-seg-jentesex-er/page/3/#findComment-449246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hei igjen.. For å få det på det rene, jeg er ikke redd for å innrømme at jeg har hatt jentesex, men jeg går ikke å skryter av det fordi det er inn.. For MIN del har jeg bare prøvd noe jeg har vært nysjerrig på lenge.. Mange av mine venniner har også lyst, men tør det ikke! Og det var faktisk en av mine beste venniner jeg hadde det med.. Hun er i et forhold til en gutt, men han gikk med på det, da det var en fantasi hun gjerne ville prøve ut.. Men det er en stor forskjell på seksualitet og samliv.. Du er veldig bastant i dine meninger, og det kommer nok aldri til å bli en enighet rundt dette temaet uansett.. Jeg forelsker meg ikke i jenter, men jeg hadde en seksuell fantasi rundt dette, som jeg gjerne ville prøve ut! Og det er faktisk en vesentlig forskjell angående jenter og gutter! Det var helt utelukket for min eks-kjæreste å ha seksuell omgang med en annen gutt, men at jeg vil prøve sex med en jente hadde han ingen problemer med å forstå.. Men det er selvsagt han da.. Alfa omega, jeg taler for meg, noe annet kan jeg ikke uttale meg om.. Og hvis det tilfredstiller deg, så kall meg bifil.. Så blir du nok fornøyd.. For så lenge jeg vet hva jeg selv står for, betyr det egentlig ikke noe særlig hva andre måtte mene om det.. For jeg kaller meg eventyrlysten, nysjerrig og hetrofil! No hard feelings.. Nettop fordi du ikke forelsker deg i jenter, men liker sex med jenter er du biseksuell (som jeg skriver, ikek bifil). Om du liker denne betegnelsen eller ikke er opp til deg, men pr definisjon er du biseksuell. Sier ikke at det er noe galt med det, men det blir for dumt når homofobe jenter nekter for at de er bifile/biseksuelle så lenge de liker sex med andre jenter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83144-jenter-som-kunne-tenkt-seg-jentesex-er/page/3/#findComment-449332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mie21 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Nettop fordi du ikke forelsker deg i jenter, men liker sex med jenter er du biseksuell (som jeg skriver, ikek bifil). Om du liker denne betegnelsen eller ikke er opp til deg, men pr definisjon er du biseksuell. Sier ikke at det er noe galt med det, men det blir for dumt når homofobe jenter nekter for at de er bifile/biseksuelle så lenge de liker sex med andre jenter. Petter smart! Sorry, misforsto deg! Jeg er ikke redd for å innrømme at jeg har hatt sex med jenter, altså biseksuell og ikke bifil.. Nå er jeg på nett.. Sorry.. (",) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83144-jenter-som-kunne-tenkt-seg-jentesex-er/page/3/#findComment-450698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Petter smart! Sorry, misforsto deg! Jeg er ikke redd for å innrømme at jeg har hatt sex med jenter, altså biseksuell og ikke bifil.. Nå er jeg på nett.. Sorry.. (",) Da er vi enige da:-) Ikke noe er bedre enn det. For som du sier, du er ikke nødvendigvis bifil selv om du har sex med jenter. Tror nok mange snakker rundt hverandre på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83144-jenter-som-kunne-tenkt-seg-jentesex-er/page/3/#findComment-451223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.