Gå til innhold

man bruker P-Piller er det farlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke så farlig

Noen kan få større bryst ved bruk av hormonprevensjon,og noen legger på seg litt ved bruk av p-piller, og da vokser jo gjerne brystene samtidig.

Hvis du har behov for sikker prevensjon, er p-piller sikkert og relativt ufarlig hvis det brukes riktig. Det betyr at du tar de nøyaktig etter bruksanvisningen, bruker kondom i to uker hvis du glemmer eller kaster opp en pille, og ikke røyker, er svært overvektig eller har andre grunner til å være i blodpropp-faresonen.

Du må til legen for å få resept på pillene.

Jeg fikk heldigvis ikke noe større bryst av p-pillene (hadde ikke noe ønske om det), men har hørt om noen som mener å ha fått det. At det blir en svært merkbar økning er i hvertfall langt fra sikkert..

Bruk heller litt penger på pent undertøy med litt innlegg og push-up effekt.

Noen kan få større bryst ved bruk av hormonprevensjon,og noen legger på seg litt ved bruk av p-piller, og da vokser jo gjerne brystene samtidig.

Hvis du har behov for sikker prevensjon, er p-piller sikkert og relativt ufarlig hvis det brukes riktig. Det betyr at du tar de nøyaktig etter bruksanvisningen, bruker kondom i to uker hvis du glemmer eller kaster opp en pille, og ikke røyker, er svært overvektig eller har andre grunner til å være i blodpropp-faresonen.

Du må til legen for å få resept på pillene.

Jeg fikk heldigvis ikke noe større bryst av p-pillene (hadde ikke noe ønske om det), men har hørt om noen som mener å ha fått det. At det blir en svært merkbar økning er i hvertfall langt fra sikkert..

Bruk heller litt penger på pent undertøy med litt innlegg og push-up effekt.

Det var *gubben* som ville ta pillene, fordi *HAN* ville ha større bryst!

Han får "neppe" resept av legen! *S*

Med vennlig hilsen

Annonse

Den muligheten hadde jeg ikke tenkt på før.

Men jeg er veldig glad i pupper, og slik kunne jeg jo få noen jeg kan kjele med hele tiden. Kanskje verdt et forsøk!

ja, men spørsmålet var om det er farlig for men å ta p piller med resepten som er skrevet ut for kvinner.

Min gubbe vil gjerne ha litt pupper, ikke så veldig store

det har kommet mange dumme svar, men spørmålet mitt er alvorlig ment

og vi har hørt at men får pupper av å ta en del p piller

ja, men spørsmålet var om det er farlig for men å ta p piller med resepten som er skrevet ut for kvinner.

Det var umulig å forstå ut fra første innlegget ditt.

Du skriver men ("but" på engelsk) istedetfor menn, og man ("people" / folk flest) istedet for mann, og da får ikke teksten din riktig mening.

Menn kan ikke spise p-piller for kvinner uten å risikere alvorlige bivirkninger.

Mange hormoner vil gi menn økt brystvekst, han kan oppsøke et vektløftermiljø og se på de gutta som tar steroider, så kan han sikkert få noen tips fra dem. Det er ulovlig og farlig.

*grøss*

SELVSAGT er det "farlig". Mannen din skal jo ha mannlige og ikke kvinnelige kjønnshormoner i kroppen for at han skal fungere!

Med vennlig hilsen

Annonse

Hør ni gjøkorna?

Hører dem helt tydelig, ja... Trodde jeg var havnet midt i selveste gjøkeredet da jeg logget på her i stad, jeg! Har folk gått helt av skaftet i løpet av helga?

Også denne Odd Helge, da, som bare er ute etter ei voksen dame å prate gris med her inne... Ignorer ham, sier nå jeg.

Hei.

P.piller er laget for kvinner som prevensjonsmiddel og ikke til det du spør om.

Tror det er meget risikabelt og vågalt å begynne å spise dette når man er hannkjønn.

Dere burde absorlutt finne andre måter å få gitt ham bryster på hvis det er så viktig.

Lykke til.

Gjest ikke så farlig

Det var *gubben* som ville ta pillene, fordi *HAN* ville ha større bryst!

Han får "neppe" resept av legen! *S*

Med vennlig hilsen

å,ja!

Jeg forstod ikke innlegget, når hun skrev man og men istedet for mann og menn, det ga en helt annen mening..

Selvsagt får han ikke resept!

:-)

Hei.

P.piller er laget for kvinner som prevensjonsmiddel og ikke til det du spør om.

Tror det er meget risikabelt og vågalt å begynne å spise dette når man er hannkjønn.

Dere burde absorlutt finne andre måter å få gitt ham bryster på hvis det er så viktig.

Lykke til.

Takk for svaret, det er riktig.

Det burde finnes andre måter p gjøre det på.

Hvis gubben min ønsker litt pupper er det hans sak.

Galt eller idiot, spiller ingen rolle.

Hovedsak er det å gjøre på en måte som ikke er farlig for helsen.

Til nå har ingen svart på dette.

Petra

å,ja!

Jeg forstod ikke innlegget, når hun skrev man og men istedet for mann og menn, det ga en helt annen mening..

Selvsagt får han ikke resept!

:-)

Hei,

Må innrømme at jeg måtte lese det øverste innlegget flere ganger før jeg forstod at det virkelig var en mann som ville ta p-piller!

Med vennlig hilsen

Takk for svaret, det er riktig.

Det burde finnes andre måter p gjøre det på.

Hvis gubben min ønsker litt pupper er det hans sak.

Galt eller idiot, spiller ingen rolle.

Hovedsak er det å gjøre på en måte som ikke er farlig for helsen.

Til nå har ingen svart på dette.

Petra

Merkelig ønske men men... mye trening og en del preparater som brukes av kroppsbyggere vil gi bryster hos en mann. Fortrinnsvis en brystmuskel som er stor og hard.

Om du mener pupper i den forstand en kvinne har det, så vil vektøkning (maaaange kilo) muligens gi pupper.

Eventuellt silikoninnlegg.

Å ta hormoner uten å konsultere lege kan gi katastrofale følger som psykiske problemer, impotens, aggresjon, hudproblemer. Og i verste fall kreft (ved bruk over lang tid)

Om dette er et seriøst ønske ville jeg gått for silikonimplantater. Ufarlig (i de aller fleste tilfeller) og reversibelt. Om han skulle ønske å fjerne dem uten men.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...