odd helge Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 hei du håper at ei voksen dame på rundt 36 kan svare meg på om det er normalt at yngre kan tenne på eldre damer ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83203-sliter-med-ei-dame-som-er-36/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hvordan kan en dame på 36 vite hva som er normalt for en gutt på 21 da? Er det ikke bedre at du får svar fra MENN om andre erfarer det samme som deg? Det som damer på 36 kan fortelle deg er vel om de kan tenne på en veldig ung mann.... Og det tror jeg IKKE er særlig vanlig! selv har jeg aldri fattet interesse for noen som er yngre enn meg, og en på 21 år ville vært helt utelukket! Nå vet jeg ikke hva slags modenhetsnivå verken du eller henne er på, men fra innleggene dine å dømme virker du ganske ung og umoden. Hva den konkrete dama tenker om deg har jeg selvsagt ingen forutsetninger for å uttale meg om. Men det ligger tjukt utpå dine ørten innlegg her inne at du begynner å bli litt desperat etter sex. Og det er greit nok det, så lenge du klarer å holde deg i skinnet. Men pass deg vel for å ikke la din desperasjon føre til at du mistolker det denne nabodama gjør. For eksempel at hun ser deg inn i øynene. En ung jente vil lettere være sjenert og unngå blikkontakt etc, men en voksen dame har som oftest kommet over dette stadiet FOR LENGST! Jeg er ellers glad for at jeg 1) ikke har to barn, men ett, og 2) heller ikke har noen så unge naboer som 21 år, for da er det GARANTERT ikke meg som er damen i din historie. For det ville vært skikeklig ekkelt! Prøv å komme deg over dette og finn deg heller en på din egen alder. Men husk: Damer liker ikke at menn "desper", så slå deg heller til ro med å være "jomfru" en stund til, enn å stresse med dette. Jeg vil ikke anbefale deg å bruke prostituerte, slik som noen har slengt ut i svar til deg før. Det finnes sikkert noe rådgivningssted som du kan ta kontakt med for å snakke om slike ting. Er du utenfor aldersgruppen for "helsestasjon for ungdom"? Søk på nettet om det finnes noen rådgivningstelefon for ungdom eller lignende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83203-sliter-med-ei-dame-som-er-36/#findComment-448530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.