Gå til innhold

Alene ved uttak og innsetting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja på haukeland får ikke mannen være med på egguttaket.Men ved innsettingen av eggene får de være med.

Jeg tror ikke det er sånn på alle sykehusene.Synes jeg har lest at andre har fått ha mannen med,men er ikke helt sikker.

Når skal du ha uttak?

Jeg skal ha i uke 49 en gang.Får videre informasjon på torsdag når jeg har vært på ul.

Ønsker deg lykke til!!

Hilsen

Hei du!

Jeg har tatt to forsøk ved Ullevål dette året, først i april, så i september. Begge gangene var mannen min med både på uttak og innsetting. Første gang var det bare oss der, og da var han sammen med meg absolutt hele tiden, også mens jeg ventet på å komme inn. Andre gang var det tre andre par i tillegg til oss og da måtte mennene vente ute på gangen inntil den enkelte av oss var klar for uttak. Da gikk de ut og hentet mannen slik at han kunne være ved min side under hele uttaket. Når alle var ferdige og sykepleieren kom for å gi oss info etc. ble mennene hentet inn igjen og satt der sammen med oss mens vi hvilte ut og ble klare til å reise hjem.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...