Gjest vintersol Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hei! Er det noen som kan fortelle meg mer om ivf/icsi i naturlig syklus? Har hatt 3 vanlige icsi-forsøk og vil over nyttår prøve i naturlig syklus på RK. Det hadde vært fint å vist litt mer om hvordan det foregår før vi går i gang. Hvor ofte må man til kontroller, ta blodprøver? Hvordan er egguttaket i forhold til vanlig prøverør? Veldig takknemlig for svar! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83267-til-alle-som-vet-naturlig-syklus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest betina Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hei vintersol Vi skal i gang med forsøk på nat.syklus på Røde Kors nå. Dette er første gang vi prøver denne varianten, så ingen erfaringen ennå. Jeg har fått tre rekv. på blodprøver og de skal tas på dag 3, 6 og på den siste sår det evt. dag 8-9 av syklusen. Regner med at det blir noen undersøkelser med UL også. Har oppfattet at jeg må fly til RK litt hyppigere enn ved ICSI-forsøkene. Egguttaket antar jeg er temmelig likt som ved vanlige forsøk, bortsett fra at det vel tar littegrann kortere tid i.o.m. at det er kun ett egg som skal hentes ut. Spennende at det er flere her som skal prøve denne metoden nå. Om du vil, kan jeg fortelle underveis hvordan ting foregår. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83267-til-alle-som-vet-naturlig-syklus/#findComment-448053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersol Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hei vintersol Vi skal i gang med forsøk på nat.syklus på Røde Kors nå. Dette er første gang vi prøver denne varianten, så ingen erfaringen ennå. Jeg har fått tre rekv. på blodprøver og de skal tas på dag 3, 6 og på den siste sår det evt. dag 8-9 av syklusen. Regner med at det blir noen undersøkelser med UL også. Har oppfattet at jeg må fly til RK litt hyppigere enn ved ICSI-forsøkene. Egguttaket antar jeg er temmelig likt som ved vanlige forsøk, bortsett fra at det vel tar littegrann kortere tid i.o.m. at det er kun ett egg som skal hentes ut. Spennende at det er flere her som skal prøve denne metoden nå. Om du vil, kan jeg fortelle underveis hvordan ting foregår. Lykke til! Hei på deg! Først av alt vil jeg ønske deg lykke til med forsøket! Håper det blir 2 blå på deg snart. Det hadde vært kjempe fint om du kunne fortelle meg litt etterhvert om hvordan forsøket går. Jeg er veldig spent, og det er så kjekt å vite litt på forhånd hva man går til. Jeg er også interessert i å vite på hvilken syklusdag eggene blir henta ut. At det blir flere kontroller enn ved vanlig prøverør hadde jeg nesten tenkt meg. Det blir nok kanskje litt slitsomt for oss siden vi bor langt unna RK, men det gjør ingenting dersom resultatet blir 2 blå. Lykke til ! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83267-til-alle-som-vet-naturlig-syklus/#findComment-448794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.