Gå til innhold

Jeg orker ikke mer

Anbefalte innlegg

Nå er siste dråpen som flyter over. Jeg sitter som skilt i en leilighet jeg ikke orker å pusse opp. Samværsordningen for 14-åringen fungerer ikke da han sendte henne konstant til meg i sine helger og tar henne så gjerne et eller annet i mine. Problemene på jobben har tårnet seg opp og nå kommer jeg aldri til å gå dit mer. Sitter og er redd for attføring og uføretrygd selv om jeg har høy utdannelse og lang yrkeserfaring. Er mitt i 40-årene, ser ingen vei ut av uføret i øyeblikket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83279-jeg-orker-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Det er vel ikke rart at du stanger litt mot veggen nå, vi gjør vel alle det en eller annen gang i livet.

Jeg er ingen ekspert, men vil i det minste prøve å muntre deg opp litt.

Kan du prøve å ikke henge deg opp i samværet? Datteren din er jo så stor at du ville kanskje sluppet litt bekymringer hvis du lot henne/dem ordne og velge litt selv.

Har det til en viss grad selv med mine barn og deres far, og de er bare 6 og 9 år.

Nå vet jeg jo ikke hva som er problemet med jobben din, men er det noe som ikke lar seg rette på?

Kan du kanskje sykemelde deg en liten stund til du får igjen pusten?

Har du noen gode venner som kan gi deg litt piff til å ta tak i leilighetsoppussinga kanskje?

Synes du i alle tilfeller burde pusle godt om deg selv. Du har et stort barn og derfor en viss frihet til å dra bort litt og være litt egoist.

Prøv å tenke på at du egentlig er i en spennende, moden og attraktiv alder....livet har ennå en masse å tilby deg hvis du bare klarer å ta imot.

Håper du klarer å karre deg opp fra dumpa igjen slik at du kan begynne å kose deg med deg selv og livet igjen.

Pynt deg litt, gå med noen venner ut på middag etc. og la de spennende 40 få innta tilværelsen din.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83279-jeg-orker-ikke-mer/#findComment-447914
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...