Gå til innhold

For sein sædavgang

Anbefalte innlegg

Gjest ung-mannoslo

Hei,

jeg er en gutt i starten av de 20, som har et problem som skjelden blir diskutert. Når jeg har sex, kommer jeg nesten aldri. Det er veldig frustrerende, og jeg blir veldig i fram meg, føler at jeg ikke strekker til. Men når jeg onanerer så kommer jeg uten problem.

Hva kan jeg gjøre, er det uvanlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83300-for-sein-s%C3%A6davgang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke det med psyken å gjøre akkurat som hvis jenter har vanskelig med å få orgasme med partneren tro..

Det høres ihvertfall sånn ut:)

Hjelper det ikke om du har fast partner over lengre tid og føler deg trygg på henne?

:-)

Tror jeg kan utdype litt for "ung mann oslo", har samme problem selv, og kan kanskje også gi noen tips!!

Når jeg nevner dette problemet for andre får jeg bare beskjed om å slutte å klage ettersom det bare er "et gode", men

kjærstn min trodde jeg ikke tente skikkelig på henne ettersom jeg kom sent/eller aldri!!

Dette var et stort problem for sexlivet vårt inntil hun etter MYE prat, og bl.a forsikringer fra DOL`s Gro Isachsen("holder veldig lenge", mai 2002) ble trygg på at dette ikke trenger å ha noe med partneren å gjøre!!

Dette førte til at det ikke ble så "skummelt" for meg å måtte prestere en orgasme, og det ble derfor faktisk over litt tid lettere for meg å få dem!!

Mitt råd til deg er å fortelle om problemet til den du har sex med for å ufarliggjøre det!! Prøv også å slappe av litt mer under akten, slipp deg løs og ikke fokuser på noe annet enn det opphissende i situasjonen, (evt ha en saftig fantasi i bakhånd skulle det "knipe"...:-)

Etter at vi ble trygge på hverandre klarer kjærstn min å nyte mitt lille problem, og er riktig så fornøyd med sin utholdene type....:-)

Lykke til broder....

Synes g-bo har gitt et godt svar. Jeg tror dette handler mye om å våge og slappe av, og ikke fokusere på sædavgangen. Det vanlige problemet er jo heller motsatt - å komme for tidlig, så hvis du etterhvert føler deg tryggere på dette kan du kanskje få det helt topp og bli en fantastisk partner for dine fremtidige kjærester...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...