Gå til innhold

23 år og ikke vert sammen med noen enda...

Anbefalte innlegg

23 år og ikke vert sammen med noen enda...eller vert i nærheten av ett kyss en gang.

Nå vil jeg ha ett ærli svar..hvordan hadde du,som mann reagert på en slik betroelse midt i fleisen?

Avsky?Hadde du skjønnt det på forhånd?Hadde du likt det?Hadde du følt deg smigret dersom du var den første?

Hvordan hadde du reagert??

Slikt er vel ikke normalt,er det?

Fortsetter under...

tja kommer jo ann på det...

en av menns fantasier er jo å nedlegge ei jomfru, alder ingen hindring der, men det dette er vel mer en fantasi enn reelt ønske...

når det er sagt, tror nok det kommer ann på grunnen til hvorfor du har valgt å vente... men uansett så ville det for meg vært en ære å få være den første, uansett grunn... (så fremt du ikke hadde hatt et kjønnsskifte...

:-))

Hei du.

"Betroelse midt i fleisen.."

Kjære du, du må ikke se på dette som noe negativt.

Det er ikke unormalt å spare seg, og det er veldig fint.

Tror din utvalgte vil se på det som en ære å få bli din første.

Dette er slettes ikke noe å skamme seg over og jeg håper for din del at du fortsetter å spare deg til du føler deg klar for det. At du ikke lar alderen din bestemme.

Nå er jeg jente, men følte jeg hadde lyst til å svare deg alikavel.

Ta tiden til hjelp, og vær stolt over den gaven du evner å gi den dagen du finner en du vil gå et steg videre med.

Håper du etterhvert får en fin første gang med en fin partner.

Og du...et råd, ikke la det bli i fylla!

Lykke til.

Min nåværende kjæreste var i nesten samme situasjon (aner ikke om hun har kysset noen eller ikke før meg, men regner med det).

Klart det ikke har noe å si at du ikke har vært sammen med noen. Synes noen det er de ikke verdt å satse på.

Det avhenger selvsagt av grunnen til dette (har du vært narkoman, sittet inne osv er jo ikke det bra, men i seg selv har det ikke noe å si).

Annonse

Gjest ofa dofa

Jeg er 29 og har heller ikke akkurat hatt noen kjæreste. Fått noen erfaringer men de er dårlige. Mangelen på opplevelsen av et forhold har gjort meg veldig selvgranskende, man lurer selvfølgelig på hvorfor.

Jeg har tenkt som så at grunnen til at jeg ikke har hatt noen kjæreste ikke har gått på utseende, men heller på meg som person. Ting som mangel på mellommenneskelige egenskaper, asosiale tendenser, dårlige opplevelser i tenåringsårene som har satt seg. osv...

Jeg er også fryktelig redd for responsen fra andre når jeg sier at jeg aldri har hatt kjøreste. Har faktisk sagt det til noen nye bekjentskaper. Tror de fleste har lyst til å spørre 'hvorfor ikke', men av høflighet holder de kjeft og antageligvis tenker sitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...