bobla1365380358 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 hei alle sammen ville bare oppdatere alle som kjenner meg om hvordan det går med meg... har endelig rundet 12 uker...og kan endelig puste ut, og tro at jeg faktisk SKAL bli mamma om 6 mnd. jeg satt som kjent inn 2 icsi egg, men det var kun det ene som festet seg... så jeg vil få et heeelt normalt svangerskap. håper det ikke gjorde noe at jeg kom med en oppdatering..jeg synes det var veldig hyggelig selv, når jeg var i prøvefasen, så jeg håper at andre her synes det også tenker mye på dere som jeg kjenner her inne, og er ofte innom for å se hvor dere er i løypa...krysser alle fingre for at alle her inne er like heldige som meg ((c: klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83398-oppdatering-fra-boblatil-de-som-er-intressert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
khalana Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hei bobla! Jeg vil bare ønske deg lykke til videre i svangerskapet.Nå som du har passert de 12 ukene så slapper du vel mere av og kan nyte tilværelsen tenker jeg:) Jeg synes det er kjempekoselig å høre oppdateringer fra alle som har blitt gravide med ivf/icsi.Jeg føler ikke at det er støtende på noen måte. Det er jo faktisk bare positivt å høre at folk blir gravide med prøverør.Selvom det ikke går rette veien for oss alle så er vi alle i mer eller mindre samme situasjon her på forumet.Og da må vi kunne klare å glede oss over andre..bare min mening:) Lykke til videre bobla!! Håper jeg kommer etter om ikke så lenge:) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83398-oppdatering-fra-boblatil-de-som-er-intressert/#findComment-448717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dipsey Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Kjære lille søte deg!! Gjør vel ikkeno om du legger inn en liten oppdatering??!! Håper det kommer en om 6 mnd til også! For oss som sliter og kaver, så er det faktisk deilig å se at det faktisk går an... Takk!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83398-oppdatering-fra-boblatil-de-som-er-intressert/#findComment-448752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord-Trønder Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Så fint at alt går bra med deg, og gratulerer med de første avgjørende 12 uker! Vil bare korrigere deg på en ting som du skriver - du får ikke et helt normalt svangerskap. Selvsagt går alt bra og utviklingen skjer slik den skal, men ditt svangerskap er garantert noe for seg selv! Vi ligger jo veldig likt i løypa (jeg er 12+3), og jeg tenkte at jeg skulle illustrere hva jeg mener med å fortelle litt fra min første svangerskapskontroll i dag. Vi har jo hatt fastlegeordning i flere år i min kommune og jeg er meget fornøyd med min lege, og i dag tok hun imot meg nærmest med tårer i øynene. Hun gjentok gang etter gang hvor fantastisk hun syntes det var at jeg endelig hadde kommet til henne for svangerskapskonroll. "Har du hatt noen plager", spurte hun. "Plager????", sa jeg, "nei!! Men jeg har hatt en del symptomer, kvalme, fryktelig trøtt og noen kraftige strekksmerter innimellom. Men plager, nei, ikke i det hele tatt!" Da lo hun godt, og sa at plager selvsagt var et dårlig begrep i mitt tilfelle. Så mente hun at jeg ikke behøvde noen gynundersøkelse i dag fordi jeg hadde vært på ul i uke 8 og fått konstantert at alt var i sin skjønneste orden. Men her var jenta si som ikke under noen omstendighet hadde tenkt å forlate legekontoret uten en skikkelig undersøkelse. Jeg måtte få en ny bekreftelse på at alt var i orden.Det hører nok til sjeldenhetene at noen ber, ja nærmest forlanger, å få entre de forhatte stolen, men det gjorde jeg altså. Og de eneste i verden som kan forstå det er vel dere - dere hadde selvsagt gjort det samme! Skulle bare mangle! Og så mange ganger som vi har krabbet oss opp i den stolen så skader det jo ikke med en gang til (litt lengre fram. Enda litt lengre fram - der ja. Og slapp godt av nå. Pust rolig - prøv og slapp av - det går så fint så.) Heldigvis sto alt bra til også hos oss. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83398-oppdatering-fra-boblatil-de-som-er-intressert/#findComment-448879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lage Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg gleder meg på dine, og alle de andre som endelig får til, sine vegne, og må si meg enig med de andre svarende - det er oppmuntrende å se at det faktisk kan gå bra!!!!! Ønsker deg masse lykke til med symptomene, og en herlig tid med voksende mage! (dessuten blir du vel neppe helt borte herfra; jeg er en av de som har nytt godt av dine gode råd - og de håper jeg vi kan fortsette å få også fremover!) klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83398-oppdatering-fra-boblatil-de-som-er-intressert/#findComment-449259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte1365380395 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Lykke til videre med voksende mage. Koslig å se at det lykkes for noen. Det gir større håp for oss andre. Du har jo vært i samme situasjon, og vi syns det er fint med en oppdatering innemellom for å høre hvordan det går med deg. Klemmer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83398-oppdatering-fra-boblatil-de-som-er-intressert/#findComment-449362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Så fint at alt går bra med deg, og gratulerer med de første avgjørende 12 uker! Vil bare korrigere deg på en ting som du skriver - du får ikke et helt normalt svangerskap. Selvsagt går alt bra og utviklingen skjer slik den skal, men ditt svangerskap er garantert noe for seg selv! Vi ligger jo veldig likt i løypa (jeg er 12+3), og jeg tenkte at jeg skulle illustrere hva jeg mener med å fortelle litt fra min første svangerskapskontroll i dag. Vi har jo hatt fastlegeordning i flere år i min kommune og jeg er meget fornøyd med min lege, og i dag tok hun imot meg nærmest med tårer i øynene. Hun gjentok gang etter gang hvor fantastisk hun syntes det var at jeg endelig hadde kommet til henne for svangerskapskonroll. "Har du hatt noen plager", spurte hun. "Plager????", sa jeg, "nei!! Men jeg har hatt en del symptomer, kvalme, fryktelig trøtt og noen kraftige strekksmerter innimellom. Men plager, nei, ikke i det hele tatt!" Da lo hun godt, og sa at plager selvsagt var et dårlig begrep i mitt tilfelle. Så mente hun at jeg ikke behøvde noen gynundersøkelse i dag fordi jeg hadde vært på ul i uke 8 og fått konstantert at alt var i sin skjønneste orden. Men her var jenta si som ikke under noen omstendighet hadde tenkt å forlate legekontoret uten en skikkelig undersøkelse. Jeg måtte få en ny bekreftelse på at alt var i orden.Det hører nok til sjeldenhetene at noen ber, ja nærmest forlanger, å få entre de forhatte stolen, men det gjorde jeg altså. Og de eneste i verden som kan forstå det er vel dere - dere hadde selvsagt gjort det samme! Skulle bare mangle! Og så mange ganger som vi har krabbet oss opp i den stolen så skader det jo ikke med en gang til (litt lengre fram. Enda litt lengre fram - der ja. Og slapp godt av nå. Pust rolig - prøv og slapp av - det går så fint så.) Heldigvis sto alt bra til også hos oss. hei... kjenner meg godt igjen, når du fortalte at legen ikke følte det var behov for undersøkelse...jeg for min del fikk legen til å høre etter hjertet istedet...det gikk fint!! lykke til videre med svangerskapet (c; 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83398-oppdatering-fra-boblatil-de-som-er-intressert/#findComment-449370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Jeg gleder meg på dine, og alle de andre som endelig får til, sine vegne, og må si meg enig med de andre svarende - det er oppmuntrende å se at det faktisk kan gå bra!!!!! Ønsker deg masse lykke til med symptomene, og en herlig tid med voksende mage! (dessuten blir du vel neppe helt borte herfra; jeg er en av de som har nytt godt av dine gode råd - og de håper jeg vi kan fortsette å få også fremover!) klem fra hei lage det stemmer det...er en evig ufb'er...så jeg vil alltid komme innom av og til, om ikke så ofte som når jeg var aktiv.... hvem vet..kanskje jeg blir aktiv en gang til i fremtiden!? klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83398-oppdatering-fra-boblatil-de-som-er-intressert/#findComment-449373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Hei bobla! Jeg vil bare ønske deg lykke til videre i svangerskapet.Nå som du har passert de 12 ukene så slapper du vel mere av og kan nyte tilværelsen tenker jeg:) Jeg synes det er kjempekoselig å høre oppdateringer fra alle som har blitt gravide med ivf/icsi.Jeg føler ikke at det er støtende på noen måte. Det er jo faktisk bare positivt å høre at folk blir gravide med prøverør.Selvom det ikke går rette veien for oss alle så er vi alle i mer eller mindre samme situasjon her på forumet.Og da må vi kunne klare å glede oss over andre..bare min mening:) Lykke til videre bobla!! Håper jeg kommer etter om ikke så lenge:) Hilsen hei... takk for lykkeønskninger (c; du kommer garantert etter i full fart om en stund tenker jeg...sender degmnage blå tanker klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83398-oppdatering-fra-boblatil-de-som-er-intressert/#findComment-449375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Kjære lille søte deg!! Gjør vel ikkeno om du legger inn en liten oppdatering??!! Håper det kommer en om 6 mnd til også! For oss som sliter og kaver, så er det faktisk deilig å se at det faktisk går an... Takk!! Klem fra hei dipsey! det kommer definitivt en oppdatering om 6 mnd. og jeg regner med at alt klaffer for dere denne gangen(c; sender en blå sky, og håper du får et mirakel i julegave klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83398-oppdatering-fra-boblatil-de-som-er-intressert/#findComment-449380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Lykke til videre med voksende mage. Koslig å se at det lykkes for noen. Det gir større håp for oss andre. Du har jo vært i samme situasjon, og vi syns det er fint med en oppdatering innemellom for å høre hvordan det går med deg. Klemmer hei skytte oppdateringene kommer de...om ikke så veldig ofte her inne. kommer til å være oftere å se på gravide sidene enn her med "gravide prat", vil ikke støte noen vet du. ønsker deg lykke til med rugingen og håper du får se 2 blå snart(11 dager til er det ikke? (c;) klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83398-oppdatering-fra-boblatil-de-som-er-intressert/#findComment-449382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.