Gå til innhold

Behov for å være megaslem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Helene Harepus

Hehe.. Jeg må le av tanken om å melde henne inn i en bokklubb...

Det er helt genialt!

Men det er også masse annet du kan gjøre..

Kontakt alle mulige merkelige støttesentre (ikke de ordentlig seriøse) og be dem ringe henne.. (støttesentere for damer som slår.. osv)

Hvis du har mailadressen hennes kan du jo bestille masse rart til henne..

Eller legge henne inn slik at hun får nyhetsbrev fra masse rart..

Du kan jo også koke kaniner og legge på trappen hennes.. :-)

Sett inn kontaktannonser med hennes adresse.. Og be etter det mest ekstreme du kommer over..

*ler*

Hehe.. Jeg må le av tanken om å melde henne inn i en bokklubb...

Det er helt genialt!

Men det er også masse annet du kan gjøre..

Kontakt alle mulige merkelige støttesentre (ikke de ordentlig seriøse) og be dem ringe henne.. (støttesentere for damer som slår.. osv)

Hvis du har mailadressen hennes kan du jo bestille masse rart til henne..

Eller legge henne inn slik at hun får nyhetsbrev fra masse rart..

Du kan jo også koke kaniner og legge på trappen hennes.. :-)

Sett inn kontaktannonser med hennes adresse.. Og be etter det mest ekstreme du kommer over..

*ler*

Skal en ikke ta problemet med kvinner som slår seriøst?

Jøss, hva har hun gjort som er så ille da?

Megaslem tolker jeg dithen at du ønsker å utføre noe som kan bli til æreskrenkelse eller sjikanering. Dette er imot loven, og hun kan anmelde deg!

tenk deg litt om før du velger å være MEGASLEM!

Du tjener mer på å overse hele episoden.

Er det bare meg som er dum...???

Hva er tannbørstetrikset?

Neida, du er ikke dum. Bare litt uvitende.

Tannbørstetrikset er når man vil ta hevn på noen, på en eller måte kommer seg inn på den personens baderom, tar tannbørsten til den som fortjener hevnen, kjører tannbørsten ut og inn av analen sin, tar bilder av det, setter tannbørsten på plass, og etter noen dager kan man poste bildene til den aktuelle personen.

Det er et veldig kjent triks i min familie.

Neida, du er ikke dum. Bare litt uvitende.

Tannbørstetrikset er når man vil ta hevn på noen, på en eller måte kommer seg inn på den personens baderom, tar tannbørsten til den som fortjener hevnen, kjører tannbørsten ut og inn av analen sin, tar bilder av det, setter tannbørsten på plass, og etter noen dager kan man poste bildene til den aktuelle personen.

Det er et veldig kjent triks i min familie.

Hehehehe.... og du som trodde blåskjella var dårlige.....

;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...