Gjest pafk Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Hei, jeg brukte et brett med p-piller, så sluttet jeg... en måned etter begynte jeg å få mensen på ferie, så jeg tok 3 p- piller fordelt på en dag, har vondt i magen etter jeg har hatt samleie nå i et halvt år, har fått mindre sexlyst. Er det farlig å ta så mange p-piller på en dag? har oxo hatt veldig uregelmessig mens etter det. Vet noen hva som feiler meg? 0 Siter
Superwoman1365380389 Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Du bør bestille time hos legen din. Det er ikke normalt at du skal ha vondt i magen. 0 Siter
KaVa Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Tror nok ikke at tre p-piller skulle forårsake så mye trøbbel.Magevonden etter samleie et halvt år etter, tror jeg er lite sannsynlig at du kan tilskrive de tre p-pillene. Ta uansett kontakt med legen din. Kanskje det er noe annet i veien? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Tar du flere piller en dag kan du få vondt i magen ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.