Gå til innhold

Mange problemer fra gutt20

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 20 som har mange problemer med sex. For det første har jeg lenge syntes jeg hadde liten penis. 6cm slapp og 15cm erigert. Det har jeg kommet over nå siden 15 cm er ca gjennomsnittet. Men jeg hadde en kjæreste for et halvårsiden som var min første erfaring med sex (ja jeg er treig fyr var 19 da) og det gikk ganske så miserabelt. Første gang så oppdaget jeg at jeg ikke var hard nok til å gjennomføre samleie og da fikk jeg total panikk. Så den kvelden ble en fiasko. Da fant jeg ut at meg måtte bli tatt på eller runke selv litt slik at jeg var hard nok til samleie. Og neste gang vi prøvde var jeg hard nok men da gikk det for meg rett etter at vi begynte. Og etter det så dumpet hun meg og jeg følte meg ganske så miserabel. Jeg har prøvd meg fram en del nå og om jeg først onanerer og lar det gå for meg så kan jeg begynne på nytt etterpå og holde på kjempelenge. Problemet er at da føler jeg ikke noe spesielt selv. Jeg greier ikke å komme men er stiv så da håper jeg iallefall at neste gang jeg får en kjærest så skal jeg kunne tilfredstille henne godt nok. Det er egentlig det viktigste for meg. Sex blir aldri diskutert hjemme og er skikkelig tabu, og jeg er veldig redd når det gjelder alt som har med sex å gjøre. Moren min ble voldtatt da hun var mindre (fant jeg ut etter å ha lest dagboken hennes) så vi prater ingenting om sex hjemme. Noen råd til en gutt på 20 som er helt knust etter å ha blitt dumpet for å ikke duge nok i senga. Tør ikke ta kontakt med nye jenter nå er uffattelig deppa.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83460-mange-problemer-fra-gutt20/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Det var ikke en særlig god start på sex-livet du fikk nei! Så synd, for det kan være så fint. Og det vil det bli for deg også!

Du har allerede funnet ut en god metode når det gjelder å forlenge samleiet - enten at du onanerer selv, eller at dama gjør det for deg. For den saks skyld spiller det jo ingen rolle om du kommer på annen måte heller, for du blir kanskje stiv ganske fort etterpå? Da er det jo bare å fortsette! :-)

Når det gjelder å ta seg av dama, så er det beste å spørre hva hun ønsker - å snakke sammen er uansett den beste måten å få det godt sammen!

Mitt første samleie var ganske mislykket det også - vi fikk det ikke til engang fordi jeg ikke var opphisset og han bare ville trenge seg inn... Det gikk ikke! Altfor vondt! :-)

Så av dette lærte jeg at gutten måtte bruke tid på varme meg opp, med kyss og kos og ved å bruke fingrene på meg. Bruk glidekrem - det er veldig turnoff å være for tørr når mannen kommer inn i en - for da blir det vondt uansett!

En bok jeg kan anbefale deg å lese er "Hot sex". Den er utrolig bra, der står det om ALT fra onanering til oralsex og prevansjon og hva det måtte være. Veldig bra bok, du får den i hvilken som helst bokhandel.

Ønsker deg lykke til, og spår at du nok har et godt sex liv i vente! :-)

Heisann

Det var ikke en særlig god start på sex-livet du fikk nei! Så synd, for det kan være så fint. Og det vil det bli for deg også!

Du har allerede funnet ut en god metode når det gjelder å forlenge samleiet - enten at du onanerer selv, eller at dama gjør det for deg. For den saks skyld spiller det jo ingen rolle om du kommer på annen måte heller, for du blir kanskje stiv ganske fort etterpå? Da er det jo bare å fortsette! :-)

Når det gjelder å ta seg av dama, så er det beste å spørre hva hun ønsker - å snakke sammen er uansett den beste måten å få det godt sammen!

Mitt første samleie var ganske mislykket det også - vi fikk det ikke til engang fordi jeg ikke var opphisset og han bare ville trenge seg inn... Det gikk ikke! Altfor vondt! :-)

Så av dette lærte jeg at gutten måtte bruke tid på varme meg opp, med kyss og kos og ved å bruke fingrene på meg. Bruk glidekrem - det er veldig turnoff å være for tørr når mannen kommer inn i en - for da blir det vondt uansett!

En bok jeg kan anbefale deg å lese er "Hot sex". Den er utrolig bra, der står det om ALT fra onanering til oralsex og prevansjon og hva det måtte være. Veldig bra bok, du får den i hvilken som helst bokhandel.

Ønsker deg lykke til, og spår at du nok har et godt sex liv i vente! :-)

Blir sikkert å sjekke ut den boka - kan aldri vite nok om sex :) Takk for tipsene og loveordene om at jeg blir å få et bra sexliv. Vet nå ikke helt jeg må jo finne ei dame som ikke er usikker på seg selv siden jeg har så mye knotete med meg. Hun jeg var i lag med turte ikke prate om noe og var veldig innelukka. Men veldig grei jente ellers. Var hennes første møte med sex også så synd i henne og egentlig.

Men ja det er ikke noe problem å bli kåt igjen men når jeg bruker kondom så er det jo ikke bare å kjøre på etter at det går for deg da må du jo bytte kondom så jeg kan jo ikke bare fortsette selv etter at det gikk for meg første gangen sånn sett? Det beste vil vel være at man starter rolig og leker med hverandre - kanskje hun onanerer eller suger meg og så gjør jeg det samme for henne. Da rekker jeg å bli stiv igjen til andre gang og da er det jo bare å kjøre på. Men mitt største problem er at jeg har fått så mye redsel for sex og det hjalp ikke akkurat da dama slo opp med meg fordi jeg knotet.Men takk for tipsene det kommer godt med! Om det så skal koste meg blod svette og tårer så skal jeg få

et bra sexliv en gang.

Blir sikkert å sjekke ut den boka - kan aldri vite nok om sex :) Takk for tipsene og loveordene om at jeg blir å få et bra sexliv. Vet nå ikke helt jeg må jo finne ei dame som ikke er usikker på seg selv siden jeg har så mye knotete med meg. Hun jeg var i lag med turte ikke prate om noe og var veldig innelukka. Men veldig grei jente ellers. Var hennes første møte med sex også så synd i henne og egentlig.

Men ja det er ikke noe problem å bli kåt igjen men når jeg bruker kondom så er det jo ikke bare å kjøre på etter at det går for deg da må du jo bytte kondom så jeg kan jo ikke bare fortsette selv etter at det gikk for meg første gangen sånn sett? Det beste vil vel være at man starter rolig og leker med hverandre - kanskje hun onanerer eller suger meg og så gjør jeg det samme for henne. Da rekker jeg å bli stiv igjen til andre gang og da er det jo bare å kjøre på. Men mitt største problem er at jeg har fått så mye redsel for sex og det hjalp ikke akkurat da dama slo opp med meg fordi jeg knotet.Men takk for tipsene det kommer godt med! Om det så skal koste meg blod svette og tårer så skal jeg få

et bra sexliv en gang.

He he he... du er nå søt :0) Med holdninga di tror jeg det finnes ei heldig jente der ute et sted, hun bare veit det ikke enda ;0)

et bra sexliv en gang.

Huff, du har hatt en uheldig start på sexlivet. Hvis det er noen trøst så er du i godt selskap -debuteringen er for mange ikke noe man husker med stjerner i øynene..

At du kommer (for) fort er da heeeelt normalt. Det kommer med erfaring det å lære seg teknikker for å holde ut lenger. Ikke stress med det! Som du selv sier, du har jo allerede funnet ut at du kan runke(s) eller bli sugd som en start på sexen. Før du trenger inn under samleiet.

Det jeg synes er mest leit for deg er at dere ikke kunne prate om hva som skjedde. Da hadde det vært mye lettere for deg og henne. Og du... jenta dumpet deg neppe fordi du ikke ble hard nok eller gikk for tidlig.

Jeg gjorde det også slutt med han jeg debuterte med etter den gangen og det var ikke pga det mislykkete samleiet. Vi snakket heller ikke om hva som gikk galt desverre. Det gjorde meg også usikker i lang tid etter. Jeg trodde det var noe feil med meg. Kanskje hun tenker det?

Legg det bak deg og ikke la det hindre deg i å bli kjent med nye jenter. Når du finner en du ønsker å ha sex med håper jeg hun er mer åpen en den forrige. Snakk med henne:) Hun er neppe mer selvsikker enn det du er!

Lykke til!! :-)

He he he... du er nå søt :0) Med holdninga di tror jeg det finnes ei heldig jente der ute et sted, hun bare veit det ikke enda ;0)

Takk for hjelpen! Det føles godt å høre at jeg ikke er helt på jorde.

Men en ting til. De fleste jeg har vært i lag med og som er interesert i meg er yngre enn meg og forventer at det er jeg som skal lære dem sex. Det er jo uffattelig trist om jeg skal gjøre deres første opplevelelse til noe skummelt som det som skjedde med exen min. Håper egentlig det går bra med henne men jeg vet at hun ville ha fått panikk om jeg hadde spurt noe om det. Akkurat som meg. Uff jeg er alt for redd når det gjelder å prate å være åpent om sex det er egentlig det værste problemet mitt? Føler jeg har blitt fødd under en uheldig stjerne siden jeg først trodde jeg hadde liten penis og så når jeg endelig kommer over det og blir trygg nok på meg selv og fant ut jeg har en gjennomsnittstørrelse når jeg er kåt (15cm) så dukker alle disse problemene opp. Er som om jeg er dømt til et evig liv uten sex! jaja.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...