Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i ruge dag 4. Jeg har så mye stikkninger og muring i magen! Det var så sterk at jeg fikk ikke sove igår natt. Jeg hele tiden vil tisser. Har de andre opplevt de samme? Legen sa at dag 3-4 etter innsetting skal egg feste seg. Er det fest smerte? Håper at noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83497-ruge-dag-4-og-sterk-muring-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest håpfull

hei dette er jo virkelig positivt!!!!

Jeg hadde akkurat (og har fortsatt litt) de samme tegnene og jeg har testet positivt.

Hadde ikke sånne tegn ved forrige forsøk som endte opp med kraftig mens til slutt..

Du skal se det er ungen som klorer seg fast.....;)

Jeg har hatt masse stikkinger og murringer i magen jeg også.

Hadde samme problem forrige natt jeg også.

Men i dag føler jeg at det begynner å roe seg. Får håpe at et egg har festet seg for oss begge.

Når skal du teste?

Jeg skal ha blodprøve 4 des på mannen min sin 30 årsbursdag. Jeg skal ta hjemme test 17 des hvis jeg klare å holde ut så lenge da. Når du tenker å teste? Jeg føler at det roe seg nå også. Litt muring, men ikke så sterk lenge. Skal du komme til chat en gang?

Jeg skal ha blodprøve 4 des på mannen min sin 30 årsbursdag. Jeg skal ta hjemme test 17 des hvis jeg klare å holde ut så lenge da. Når du tenker å teste? Jeg føler at det roe seg nå også. Litt muring, men ikke så sterk lenge. Skal du komme til chat en gang?

Obs, det er litt feil. Jeg skal ta hjemme test 7 des.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...