K_26 Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Jeg liker analsex. Men etter å ha utviklet hemorider (2-3 små "poser" som også henger ut av anus) par jeg store problemer med å utføre denne typen sex. Kan hemoridene fjernes? Hvordan skjer det i så fall? Er det vondt? Takk for svar. Vennlig hilsen K_26 0 Siter
Gjest zommbi Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Skal man dømme etter dine to innlegg, så virker som du har et ganske interessant underliv... 0 Siter
K_26 Skrevet 26. november 2002 Forfatter Skrevet 26. november 2002 Skal man dømme etter dine to innlegg, så virker som du har et ganske interessant underliv... Takk 0 Siter
Gjest blomma Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Noen er mer disponert enn andre for å få hemorroider. De kan fjernes, ja. Det er inn i helvetes vondt etter operasjonen. Man må drikke noe paraffinlignende greier for å få løs nok avføring til i det hele tatt å orke å få det ut, og man greier ikke å sitte på noen dager. Dette er ingen overdrivelse - jeg kjenner to som har operert bort hemorroider:( Er man disponert for å få hemorroider er det alltid en risiko for at de kommer igjen. Mulig du er nødt til å avstå fra analsex, altså.... 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Hei, Det er mulig de symptomene du beskriver lar seg behandle. Du burde kanskje oppsøke fastlegen din ? Videre er det mulig at du i fremtiden bør avstå fra å bruke kroppens "utfartsåre" i seksuell sammenheng. Det er jo en mulighet for at dette nettopp er kroppens "måte" å si STOPP på, uten at man kan si det for sikkert. En ting er sikkert, og det er at det er veldig pop for tiden å ta kroppens signaler på alvor. Lykke til! Mvh 0 Siter
Amiga Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Svogeren min fikk de fjernet med laser og det gjorde ikke vondt sa han. 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Kanskje dette er kroppens måte å "si fra" om at den ikke tåler analsex? Jeg har merket meg at det fins flere mennesker som har interesse for, og svært gjerne ønsker, å ha et sexualiv sentrert om kloakkåpningen. Men det spørs vel om denne delen av kroppen tåler den slags adferd? Ta iallfall kontakt med din fastlege, og spør ham/henne om råd. Vennlig hilsen 0 Siter
Holmes Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Jeg tror det bare er å kjøre på som før, så forsvinner nok disse "posene" av seg selv. Om det gjør litt vondt, så setter det bare en ekstra spiss på sexlivet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.