Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm, man skal da ikke få støt av vibratorer/dildoer:)

Hva fikk du støt av -den roterende perlevibben eller klittvibben m/tunge?

Hvis det er klittvibben kan det jo ha med styrken å gjøre. Jeg må ihvertfall være forsiktig med den og ha den på laveste styrke ellers rykker jeg til eller blir nummen..

Så til orgasmen.. Min erfaring med vibratorer er at det noen ganger blir voldsomme serie orgasmer som gjør at jeg blir veldig øm og får kraftige rykninger. Er det sånn du mener? Altså under orgasmen(e)?

Når det gjelder den nye vibratoren som kommer i rykk og napp er det mest sannsynlig dårlig kontakt i vibratoren.

Prøv å sette i batteriene på nytt, ellers så ville jeg reklamert.

Hvis batteriene er dårlige vil den stort sett surre svakere, slik at det er logisk.

:-)

Haha.

Akkurat det der tenkte jeg på en dag! Småkjipt å få en ladning opp i fitta midt under klimakset.

Uff, nei, nå skulle jeg til å være slem =P :)

mvh

Haha.

Akkurat det der tenkte jeg på en dag! Småkjipt å få en ladning opp i fitta midt under klimakset.

Uff, nei, nå skulle jeg til å være slem =P :)

mvh

Du slem?! *fnys*

Man får ikke en ladning opp i fitta av vibratoren -det er noe man gjør med ekte vare..;)

Men i og med at den surrer og går kan det bli voldsomt når orgasmen kommer. En pikk vibrerer tross alt ikke..*glis*

Du slem?! *fnys*

Man får ikke en ladning opp i fitta av vibratoren -det er noe man gjør med ekte vare..;)

Men i og med at den surrer og går kan det bli voldsomt når orgasmen kommer. En pikk vibrerer tross alt ikke..*glis*

Ah, jeg kan være slem! Du skulle bare ha visst ;)

Men dog, skremende! Jeg har hørt om ei dame i Kina eller omegn som hadde 'mistet' en mobil opp der hvor sola aldri skinner.

Ah, jeg kan være slem! Du skulle bare ha visst ;)

Men dog, skremende! Jeg har hørt om ei dame i Kina eller omegn som hadde 'mistet' en mobil opp der hvor sola aldri skinner.

Hehe, ja jeg har også hørt om slike skrekkscenarioer..

Men de jeg har vært borti har vært snille og medgjørlige..-vibratorer altså;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...