Gå til innhold

Sex med andres kjæreste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• wywh

5

• Dorthe

3

• tigertrollet

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Iznogood

Nei, hvorfor i alle dager skal man bry seg om andre i det hele tatt?

Har man lyst på noe, burde man ta det uansett. Å ta smålige hensyn som at andre faktisk har et forhold er bare så jævlig unødvendig.

Først meg selv, og så meg selv.

..og til slutt meg selv ;-))

Gjest vannmelon

Synes det er litt feil tankegang! Det kan ende riktig ille. Flere "damer" kan klikke litt og få lyst til å skyte deg i huet - noe jeg garantert hadde gjort hadde du pøka på typen min! ; )

Men først og fremst er det jo han som er opptatt sitt ansvar, men når man vet at en er opptatt og gir blaffen når man vet at man ødelegger et forhold synes jeg også de fortjener en smekk. (Rettere sagt grisejuling). : ) Ikke sinna jeg nei... hehe

Annonse

Har man lyst på noe, burde man ta det uansett. Å ta smålige hensyn som at andre faktisk har et forhold er bare så jævlig unødvendig.

Er det hun som ikke tar hensyn?

Det er da den som er i et forhold som ikke gjør det.

Hun som har sex med denne jentas type, gjør jenta en tjeneste ved å vise at hun er sammen med en person uten verdi, og at hun bør finne seg noe bedre.

Altså gjør hun ikke noe galt. Tvert i mot.

og så min neste, hvis det er til felles beste.

Hun som har sex med denne jentas type, gjør jenta en tjeneste ved å vise at hun er sammen med en person uten verdi, og at hun bør finne seg noe bedre.

Jeg registrerer at vi har helt ulikt syn på dette.

Mener ikke at den parten som er utro ikke har noe med saken å gjøre, men det er en annen diskusjon.

Rent prinsippielt mener jeg at man med fordel kan holde seg langt unna folk som er i et forhold. Verden er da full av folk som er fri og frank.

Jeg registrerer at vi har helt ulikt syn på dette.

Mener ikke at den parten som er utro ikke har noe med saken å gjøre, men det er en annen diskusjon.

Rent prinsippielt mener jeg at man med fordel kan holde seg langt unna folk som er i et forhold. Verden er da full av folk som er fri og frank.

Ja, og jeg er enig i at man i utgangspunktet bør holde seg unna de som er sammen med noen, men det er likevel ikke den som har sex med en som er sammen med noen som har skyld i sexen.

Det er han/hun som er sammen med noen som skal holde seg unna andre.

Hei.

Nei, jeg gir ikke blaffen.

Har i yngre dager gått på det trikset med at "han lever i et forferdelig forhold og er på veg ut"....

Er enig i at det først og fremst er den som er i forhold å holde fingrene av fatet.

Kjerringer som tar tilbake typen etter utroskap og hater den andre kvinnen for resten av livet er noe av det helt dummeste jeg ser.

Hvis noen "tar"min ?....Ikke noe problem. Da ville han nok ikke blitt så lenge til alikavel.

Som jeg pleier å si...Ingen kan ta fra meg mannen min, han går frivillig!

:)

Annonse

Jeg gjør ikke det lenger, men det er mer fordi jeg begynner å bli desillusjonert med tanke på hvor lett folk tar på utroskap -og en slik kødd vil ikke jeg ha sex med rett og slett.

Nå er det da ikke alle som er så elskverdige å informere om event "familiære bindinger", og da er det enda surere.

Men jeg er helt klar på at den som er utro skal ha det på samvittigheten -ikke motparten.

SDD, det er ego å ikke bry seg om at man er med på noe som går ut over andre.

SDD, det er ego å ikke bry seg om at man er med på noe som går ut over andre.

Hvorfor det? Det er ikke jeg som sårer mannen til en eller annen kjerring som er så umoralsk at hun vil hoppe til sengs med meg.

Det må for øvrig sies at man ofte ikke vet om jenta er sammen med noen eller ikke, om man møter henne ute en lørdagskveld. Man spør trossalt ikke om sånt.

De gangene jeg har vært bortpå jenter i forhold så er det jenter som har mistrivdes enormt i sitt samliv. Det er mulig de har løyet til meg, men det er helt uinteressant. Det er de som gjør noe feil når de sjekker opp andre når de har en hjemme som sitter og venter på dem.

Hvorfor det? Det er ikke jeg som sårer mannen til en eller annen kjerring som er så umoralsk at hun vil hoppe til sengs med meg.

Det må for øvrig sies at man ofte ikke vet om jenta er sammen med noen eller ikke, om man møter henne ute en lørdagskveld. Man spør trossalt ikke om sånt.

De gangene jeg har vært bortpå jenter i forhold så er det jenter som har mistrivdes enormt i sitt samliv. Det er mulig de har løyet til meg, men det er helt uinteressant. Det er de som gjør noe feil når de sjekker opp andre når de har en hjemme som sitter og venter på dem.

Jenter som er utro har hoved-'ansvaret', ingen tvil om det.

Når du ikke vet at dama har type kan du heller ikke bebreides.

Men når du vet at du er med på å gjøre en handling som går ut over andre bare for å glede deg selv, da tar du ikke hensyn. Da bryr du deg ikke om den andre personen.

Jeg gjentar: 'du bryr deg ikke om den andre personen'.

Mer galt er det ikke. Men jeg synes det er galt nok.

Og spørsmålet er om det kan overføres til andre situasjoner, gidder du ikke å hjelpe folk som trenger det bare fordi du ikke kjenner dem? Man er jo ikke forplikta til å hjelpe noen, man man gjør det gjerne fordi man bryr seg.

Hva med å rydde opp etter andre på et fellesområde? Er du den som sier, nei jeg har ikke rota så jeg gidder ikke å rydde. Eller bryr du deg og gjør en innsats for det felles beste alikevel?

Om folk generelt bare gjør det som er sin plikt så blir det et lite trivelig samfunn, eventuelt man må ha et samfunn som detaljstyrer hva folk skal gjøre og ikek gjøre. Derfor mener jeg man må bry seg om konsekvensen av sine handlinger, selv om det kan bety å oppgi noe selv.

Jenter som er utro har hoved-'ansvaret', ingen tvil om det.

Når du ikke vet at dama har type kan du heller ikke bebreides.

Men når du vet at du er med på å gjøre en handling som går ut over andre bare for å glede deg selv, da tar du ikke hensyn. Da bryr du deg ikke om den andre personen.

Jeg gjentar: 'du bryr deg ikke om den andre personen'.

Mer galt er det ikke. Men jeg synes det er galt nok.

Og spørsmålet er om det kan overføres til andre situasjoner, gidder du ikke å hjelpe folk som trenger det bare fordi du ikke kjenner dem? Man er jo ikke forplikta til å hjelpe noen, man man gjør det gjerne fordi man bryr seg.

Hva med å rydde opp etter andre på et fellesområde? Er du den som sier, nei jeg har ikke rota så jeg gidder ikke å rydde. Eller bryr du deg og gjør en innsats for det felles beste alikevel?

Om folk generelt bare gjør det som er sin plikt så blir det et lite trivelig samfunn, eventuelt man må ha et samfunn som detaljstyrer hva folk skal gjøre og ikek gjøre. Derfor mener jeg man må bry seg om konsekvensen av sine handlinger, selv om det kan bety å oppgi noe selv.

"Men når du vet at du er med på å gjøre en handling som går ut over andre bare for å glede deg selv, da tar du ikke hensyn. Da bryr du deg ikke om den andre personen."

Jeg gleder også den jenta som har sex med meg.

"Og spørsmålet er om det kan overføres til andre situasjoner, gidder du ikke å hjelpe folk som trenger det bare fordi du ikke kjenner dem? Man er jo ikke forplikta til å hjelpe noen, man man gjør det gjerne fordi man bryr seg."

Jeg ser ikke sammehengen. Mener du at jeg hjelper mannen til denne jenta ved ikke å ha sex med henne?

Hun ville garantert hatt sex med noen andre, så det er vel ganske meningsløst. Dessuten er det ikke min jobb å redde deres forhold.

Jeg hjelper selvsagt folk som trenger hjelp.

"Hva med å rydde opp etter andre på et fellesområde? Er du den som sier, nei jeg har ikke rota så jeg gidder ikke å rydde. Eller bryr du deg og gjør en innsats for det felles beste alikevel?"

Selvsagt rydder jeg.

"Om folk generelt bare gjør det som er sin plikt så blir det et lite trivelig samfunn, eventuelt man må ha et samfunn som detaljstyrer hva folk skal gjøre og ikek gjøre. Derfor mener jeg man må bry seg om konsekvensen av sine handlinger, selv om det kan bety å oppgi noe selv."

Men jeg har ikke noe med dette andre forholdet å gjøre. Om dette forholdet skal gå til helvete eller ikke er helt utenfor min makt. Det er opp til mannen og dama.

Jeg holder meg unna sånt framover, men det er for egen skyld. Ikke for en eventuell mann sin skyld. Han kjenner jeg ikke og deres problemer er langt større enn eventuelt at kona hans har sex med meg. F.eks. er hennes utroskap et veldig stort problem for han. Ikke hvem hun er utro med.

"Men når du vet at du er med på å gjøre en handling som går ut over andre bare for å glede deg selv, da tar du ikke hensyn. Da bryr du deg ikke om den andre personen."

Jeg gleder også den jenta som har sex med meg.

"Og spørsmålet er om det kan overføres til andre situasjoner, gidder du ikke å hjelpe folk som trenger det bare fordi du ikke kjenner dem? Man er jo ikke forplikta til å hjelpe noen, man man gjør det gjerne fordi man bryr seg."

Jeg ser ikke sammehengen. Mener du at jeg hjelper mannen til denne jenta ved ikke å ha sex med henne?

Hun ville garantert hatt sex med noen andre, så det er vel ganske meningsløst. Dessuten er det ikke min jobb å redde deres forhold.

Jeg hjelper selvsagt folk som trenger hjelp.

"Hva med å rydde opp etter andre på et fellesområde? Er du den som sier, nei jeg har ikke rota så jeg gidder ikke å rydde. Eller bryr du deg og gjør en innsats for det felles beste alikevel?"

Selvsagt rydder jeg.

"Om folk generelt bare gjør det som er sin plikt så blir det et lite trivelig samfunn, eventuelt man må ha et samfunn som detaljstyrer hva folk skal gjøre og ikek gjøre. Derfor mener jeg man må bry seg om konsekvensen av sine handlinger, selv om det kan bety å oppgi noe selv."

Men jeg har ikke noe med dette andre forholdet å gjøre. Om dette forholdet skal gå til helvete eller ikke er helt utenfor min makt. Det er opp til mannen og dama.

Jeg holder meg unna sånt framover, men det er for egen skyld. Ikke for en eventuell mann sin skyld. Han kjenner jeg ikke og deres problemer er langt større enn eventuelt at kona hans har sex med meg. F.eks. er hennes utroskap et veldig stort problem for han. Ikke hvem hun er utro med.

Jeg tolker det slik at du mener at din deltagelse i hennes utroskap er irrelevant for hennes handlinger.

Jeg mener at siden du er aktiv deltaker så er det ikke irrelevant.

Jeg mener at siden du bryr deg om andre mennesker ellers (som i rydde-eksempelet) så bær du bry deg her også og ikke delta aktivt.

Det er i hvertfall min holdning og den har jeg utifra respekt for den ukjente mannen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...