Gå til innhold

Sex med andres kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest klamydia

Jeg synes det er turn-off med utro menn. Det hjelper lite at den de bedrar er en jeg ikke kjenner, det er usexy likevel. For meg er det nokså viktig at jeg oppfatter den jeg ligger med som en sympatisk person. Hvordan kan du gi blaffen i det?

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• wywh

5

• Dorthe

3

• tigertrollet

3

Mest aktive i denne tråden

Hei!

HELT ENIG!! Det er ikke vårt problem om den andre velger å være utro.. Hadde det ikke vært med "oss", hadde det vært med en annen fisk i havet.

Så lenge alle tenker sånn så blir det aldri bedre.

Kan jeg tenke at dersom jeg ikke gjør noe galt så gjør noen andre det? Dersom jeg ikke smugler narkotika så gjør noen andre det.

En slik rasjonalisering av det en selv gjør galt er både farlig og helt på trynet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...