Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei,

jeg har en liten klump paa størrelse med en liten ert paa innsiden av den ene indre kjønnsleppen - har hatt den der i lang tid (et par år!)og den går ikke bort. stakk hull på den en gang, og da kom det gult puss ut, men den forsvant ikke helt, og kom tilbake igjen.minner om en liten hudfold, ikke rund kul. det virker som det er en liten hard kul paa størrelse med et knappenålhode inni, ellers er den myk.den har ikke vokst, holdt seg ganske konstant i storrelse hele tiden. det er bare denne ene - men til gjengjeld ser den ikke ut til å forsvinne, kjønnssykdom er utelukket da jeg er jomfru. jeg er 20 år gammel. hva kan det vaere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83545-klump-paa-kj%C3%B8nnsleppe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres ut som en "vanlig" og helt ufarlig talg-klump... Men oppsøk legen din dersom du vil være helt sikker på at dette ikke er noe som bør fjernes...

Jeg har også hatt slike tidligere. Så lenge den ikke gjør vondt trenger du ikke bekymre deg, skulle den derimot bli øm og betent må du oppsøke lege, da kan det være fare for innfeksjon! Jeg synes du skulle kontakte legen din for sikkerhets skyld!

klem fra meg

Mette Moen, Gynekolog

På kjønnsleppene finne rikelig med små talgkjertler som ’smører systemet’. Det er sikkert en forstørrelse av en slik, kanskje fordi utførselsgangen er tilstoppet og den ikke får tømt seg. Det er helt ufarlig, du trenger ikke bry deg om den.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...