Gå til innhold

ONS eller kjæreste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

22

• wywh

8

• -Riksklysa

7

• petter smart

5

Mest aktive i denne tråden

Hehe, måtte le "kjærlighets-trollet".

Jeg ble visst litt revet med i dag. Skal love å hente meg inn igjen til i morgen. I dag ble det mye filosofering rundt ONS og kjærlighet gitt..:)

Det timingen der på maksimal utnyttelse av et natts eventyr er ikke snau altså! *ler så jeg griner*

Det er ikke mye slingringsmonn, men du snakker vel av erfaring slik at det er innarbeidet..

Og det å sjekke henne opp rett før det stenger...blæh altså..

;)

nei jeg sjekker selvsagt ikke opp noen, jeg stiller meg i køen sammen med de som ikke har fått noen når klokken nærmer seg 03.00... da er de så desperate at de tar nesten hva som helst... (er jo alltid noen som står igjen vet du, hehe)

ellers er det viktig med tidsskjema... ikke no slinger i valsen her, lykken ligger i høye rundetider :-)

Hjem uten klem? Du er fææææl ;-)

nja, kan jo være at jeg gjør henne en bjørnetjeneste... du vet, i det hun plukker meg opp er hun stup full, mens vi knuller har hun ansiktet i puta og når vi røyker er det kun siluetten av ansiktet hun ser i lys av sigarett-gloa, så du kan jo tenke deg selv hvor deprimert hun ville blitt når hun våknet å så meg ligge ved siden av henne, nei jeg tror hun skal være glad til jeg :-)

nei jeg sjekker selvsagt ikke opp noen, jeg stiller meg i køen sammen med de som ikke har fått noen når klokken nærmer seg 03.00... da er de så desperate at de tar nesten hva som helst... (er jo alltid noen som står igjen vet du, hehe)

ellers er det viktig med tidsskjema... ikke no slinger i valsen her, lykken ligger i høye rundetider :-)

Jøssenavn!

Du er en av de som står mellom dansegulvet og utgangen og måler damene??!

Jaja, man kan jo si sitt om det, men dere får jo napp...så det sier jo litt om damene også da..*ler*

Jøssenavn!

Du er en av de som står mellom dansegulvet og utgangen og måler damene??!

Jaja, man kan jo si sitt om det, men dere får jo napp...så det sier jo litt om damene også da..*ler*

nei jeg sa jeg stilte meg der når klokka nærmer seg 03.00, ikke at jeg sto der hele kvelden...

men når det er sagt, jeg danser som en full camel med ene beinet og hodet i fatle... et ganske så imponerende men skremmende syn :-)

ellers vet jo du at jeg ikke gjør sånn lengre... er jo en "satt" mann jeg... noe du skal være glad for, ellers hadde jeg lett opp deg :-)

hvor blir det av magebildet forøvrig?

Jeg er jente og jeg er ikke på jakt etter en kjærest på byen, ikke ONS heller, men FNS er ikke å forakte. En fast elsker som jeg slipper å møte i badedøra hver eneste morgen.

Kan man ha det bedre?

Ja, man kan dele morgenen med en kjæreste man er glad i.

En knullevenn er bedre enn ONS, men i lengden bare en overgangsløsning.

Annonse

Jeg vet at mange gutter ser på ONS-damer som for billige og at de mister respekten for disse damene. Sånn er ikke jeg. Jeg er jo like 'billig' selv og skiller ikke på meg og damer der.

Men jeg ser forøvrig ikke på det som billig heller, for jeg har ikke sex med noen med mindre det er en person jeg kommer godt over ens med og liker godt.

Og kommer jeg godt over ens med en person så er det ikke utenkelig at det kan bli noe mer.

Er det rart vi ikke sjekker mer på byen?????

Du sier jo selv at mange anser damene som billige.. Og siden jeg vet at de fleste damer er ute etter noe mer enn et knull i utg.pktet.. Da vil de færreste ta initiativ til å bli satt i kategorien "billig ONS".

(Petter Smart:les dette, du som ikke skjønte hvorfor vi ikke sjekket)

Godt du ikke tenker slik, for det er jo det som blir et paradoks -uansett om vi kun ønsker et ONS eller noe mer: vi skal ta initiativ, være seksuelt frigjorte, dere liker at vi er pågående og sier hva vi egentlig vil... Og så får vi stempelet.. Skjønner?

Det er svært sjelden jeg hører noen jenter omtale en gutt som "billig" uansett hvor mange han har knullet. Det er nok gamle holdninger som råder til en viss grad ennå; jenter blir billigere proposjonalt med antall partnere, mens gutter blir mer attraktive..

(satt på spissen)

Hvor ofte har det da skjedd at du føler at jenta som tok initiativ til ONS'et _egentlig_ ønsket noe mer?

At hun ringte deg/du vet at hun ventet på at du skulle ta kontakt etc..?

Tror du det stemmer at jenter tror de kan lese mellom linjer og tenker at "han sier at det kun er for et knull, men jeg kan jo håpe" eller går for et knull, men endrer mening morgenen etterpå?..

Stemmer holdningen:

Knuller man første kvelden er man kun ute etter et ONS, men ønsker man noe mer gir man tlfnr sitt og går hjem alene?

:-)

Kort svar: Nei.

Langt svar: Det er forskjell fra person til person. For noen vil det stemme, for andre ikke. Gjør som du selv mener og drit i å være taktisk. Vær deg sjæl så vil den som faller for deg falle for deg og ikke den du prøvde å late som om du var.

nei jeg sa jeg stilte meg der når klokka nærmer seg 03.00, ikke at jeg sto der hele kvelden...

men når det er sagt, jeg danser som en full camel med ene beinet og hodet i fatle... et ganske så imponerende men skremmende syn :-)

ellers vet jo du at jeg ikke gjør sånn lengre... er jo en "satt" mann jeg... noe du skal være glad for, ellers hadde jeg lett opp deg :-)

hvor blir det av magebildet forøvrig?

Nei, hadde du stått der hele kvelden, kjære, så hadde det faktisk vært bedre...

Det er de som står og plukker left over's etter siste dans som er...eh..desp;)

Joda, jeg vet at du ikke var en av de jeg noterte meg forrige helg. Godt for deg:)

Magebildet er til fremkalling....eller noe sånt;)

Nei, hadde du stått der hele kvelden, kjære, så hadde det faktisk vært bedre...

Det er de som står og plukker left over's etter siste dans som er...eh..desp;)

Joda, jeg vet at du ikke var en av de jeg noterte meg forrige helg. Godt for deg:)

Magebildet er til fremkalling....eller noe sånt;)

ja det er en del deperate sjeler der ute... beklageligvis har de ikke skjønt hvordan ting fungerer

men det er litt morsomt da, skal vel aldri klage på "tekket", men nå som mann er opptatt og kausjonert for, så er det aldri problemer med å bli sjekket opp... må være fordi menn som er i et forhold utstråler en viss sikkerhet, samt at tunga selvsagt ikke henger i gulvet hele kvelden :-)

ja det er en del deperate sjeler der ute... beklageligvis har de ikke skjønt hvordan ting fungerer

men det er litt morsomt da, skal vel aldri klage på "tekket", men nå som mann er opptatt og kausjonert for, så er det aldri problemer med å bli sjekket opp... må være fordi menn som er i et forhold utstråler en viss sikkerhet, samt at tunga selvsagt ikke henger i gulvet hele kvelden :-)

Er du kausjonert for? *s*

JA, opptatte menn utstråler ofte en trygghet, ro, selvsikkerhet og tlbakeholdenhet som er ytterst sjarmerende. (omvendt definisjon av desperat?)

Det er vel derfor vi sier at de beste er opptatte eller homo..:o)

Er du kausjonert for? *s*

JA, opptatte menn utstråler ofte en trygghet, ro, selvsikkerhet og tlbakeholdenhet som er ytterst sjarmerende. (omvendt definisjon av desperat?)

Det er vel derfor vi sier at de beste er opptatte eller homo..:o)

rart det der, jeg hadde en gang en fantasi om å være singel når jeg rundet 30, men med tanke på at man blir stemplet som homse dersom man er i den alderen, singel og "kjekk"... hehe...

nei koser meg med det jeg har jeg... kan vel ikke akkurat klage :-)

*glede seg til å se magen*

Annonse

Hvor ofte har det da skjedd at du føler at jenta som tok initiativ til ONS'et _egentlig_ ønsket noe mer?

At hun ringte deg/du vet at hun ventet på at du skulle ta kontakt etc..?

Tror du det stemmer at jenter tror de kan lese mellom linjer og tenker at "han sier at det kun er for et knull, men jeg kan jo håpe" eller går for et knull, men endrer mening morgenen etterpå?..

Stemmer holdningen:

Knuller man første kvelden er man kun ute etter et ONS, men ønsker man noe mer gir man tlfnr sitt og går hjem alene?

"Hvor ofte har det da skjedd at du føler at jenta som tok initiativ til ONS'et _egentlig_ ønsket noe mer?"

Det vet jeg ikke. Jeg pleier ikke å ha noen kontakt med dem etter ONSet, og jeg er ikke videre flink til å gi ut mitt riktige nummet om jenta spør.

Men ved et par-tre tilfeller hvor jeg har hatt sex med venninnene til noen jeg kjenner, og at jeg og hun jenta har avtalt ETT ONS, og that's it, så har jeg likevel ved et par anledninger for lettere kjeft av disse venninnene som kjenner jenta, fordi jeg ikke har tatt kontakt selv om det var avtalt av vi ikke skulle ha noen kontakt.

+ all den bullshiten jenter alltid kommer med om vennene sine når de vil koble noen: "Men hun er jo såååååååååå søt og snill og akkurat noe for deg...".

Når jeg får sånne beskjeder så går jeg jo automatisk utifra at jenta kanskje likevel ville noe mer.

"At hun ringte deg/du vet at hun ventet på at du skulle ta kontakt etc..?"

Jeg har aldri lovet noen å ta kontakt, så hvis de venter er det pga deres galskap, eventuelt ekstreme evne til å misforstå.

Nummeret mitt får dem ikke - i hvertfall ikke sånn uten videre - og da blir det vanskelig for dem å ta kontakt :)

Men igjen... det der med å feie over venninner til venninner, kan være dumt. Plutselig gir den felles venninna, som selvsagt har mitt nummer, ut mitt nummer.

Etter slik forkastelig oppførsel gir jeg dem selvsagt inn, og de gir ikke ut mitt nummer flere ganger :)

"Tror du det stemmer at jenter tror de kan lese mellom linjer og tenker at "han sier at det kun er for et knull, men jeg kan jo håpe" eller går for et knull, men endrer mening morgenen etterpå?.."

Ja, det tror jeg, men det er jentenes problem. I hvertfall når jeg stiller med ærlige kort helt fra starten.

"Stemmer holdningen: Knuller man første kvelden er man kun ute etter et ONS, men ønsker man noe mer gir man tlfnr sitt og går hjem alene?"

Tja... ingen regler uten unntak, men jo; det er noe i den der!

rart det der, jeg hadde en gang en fantasi om å være singel når jeg rundet 30, men med tanke på at man blir stemplet som homse dersom man er i den alderen, singel og "kjekk"... hehe...

nei koser meg med det jeg har jeg... kan vel ikke akkurat klage :-)

*glede seg til å se magen*

Rart...Da jeg var yngre drømte jeg vel heller om å være gift og ha et par barn når jeg var 30.. Det pussige er at den drømmen forsvant med alderen, hehe:)

Nei, er man i et bra forhold skal man ikke klage. Det er en prestasjon å holde et forhold vedlike og være lykkelige:)

personlig er jeg av den oppfattning at man ikke finner en livsledsager på byen, fordi da er man ofte på et ganske så upresentabelt nivå... derfor, blir jeg sjekket opp, eller sjekker opp noen på byen, så går jeg ut i fra at det er kun for å få seg et nyp...

dette blandet med filosofien om aldi å ta med seg et ONS hjem, gjør at jeg slipper unna al sippin og nummerspørring morgenen etter, for da har jeg allerede gått mens hun sov :-)

så ekkel er jeg, men det finnes selvsagt unntak...

Jeg er faktisk helt enig med deg. Man tar bare med ONS hjem når man virkelig MÅ.

Ikke pga sutringa, men man vil vel helst ikke at hun skal vite hvor du bor.

Ikke noe navn, ikke noen adresse, og du er safe :)

nja, kan jo være at jeg gjør henne en bjørnetjeneste... du vet, i det hun plukker meg opp er hun stup full, mens vi knuller har hun ansiktet i puta og når vi røyker er det kun siluetten av ansiktet hun ser i lys av sigarett-gloa, så du kan jo tenke deg selv hvor deprimert hun ville blitt når hun våknet å så meg ligge ved siden av henne, nei jeg tror hun skal være glad til jeg :-)

Faen så artig det skulle ha vært og sett DOL-gjengen i aksjon =D

mvh

Begge deler tror jeg.

Jeg går på byen. Om jeg treffer noen jeg har hatt kontakt med og ser på som en potensiell partner så ser jeg ingen grunn til at jeg ikke skal 'prøve' meg på henne. (Selv om forholdet ikke begynner før et knull) ;)

mvh

Så med andre ord kan du starte et forhold selv etter å ha hatt sex med dama første kveld?;)

Så med andre ord kan du starte et forhold selv etter å ha hatt sex med dama første kveld?;)

Selvfølgelig, ingen hindring i det. Heller mer positivt ettersom at jeg vet om vi har de samme tankene om hva senga skal og bør brukes til.

Men i svaret mitt under må det tilføyes at jeg er fra et mer eller mindre lite sted hvor du støtt og stadig møter folk du kjenner, vet hvem er, har hørt om osv.

Kunne du tenke deg et forhold etter senga første kvelden?

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...