Gå til innhold

Kjæreste med trang forhud

Anbefalte innlegg

Gjest anonymiusa

Vi skal til legen angående det i morgen. Så i den forbindelse lurer jeg på hva legen kommer til å foreslå? Skjærer man bare et lite snitt i forhuden? Gjøres dette på legekontoret? Vil kjæresten min bli "satt ut av spill" lenge?

Et annet spørsmål... Forhuden er så trang at vi ikke har kunnet ha sex enda. Om jeg bruker hånden på han, så kan jeg kun dra den oppover og ikke nedover, for det blir for vondt. Dermed har jeg enda ikke klart å ronke han fram til orgasme. Er det noen som har et tips i så henseende? Vil så gjerne gi han utløsning en gang, mens vi venter på å kunne ha samleie :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83571-kj%C3%A6reste-med-trang-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

han får sikkert beskjed om at det bør kuttes litt... i så tilfelle blir han satt ut av spill i noen uke, men det er verdt ventetiden... når han er ferdig med faenskapen blir han som en ny gutt og du kan ronke ham og knulle ham så mye du vil uten smerter...

Du får suge han litt forsiktig. Går nok fint det :)

Det tar nok litt tid før han får ordnet opp i det der. Personlig tok det så jævla lang tid når jeg skulle gjøre det - ca 6 måneders ventetid - at jeg heller gikk til en privatist. Da ble det gjort på noen uker.

han får sikkert beskjed om at det bør kuttes litt... i så tilfelle blir han satt ut av spill i noen uke, men det er verdt ventetiden... når han er ferdig med faenskapen blir han som en ny gutt og du kan ronke ham og knulle ham så mye du vil uten smerter...

Jeg vet jeg har en link om dette, ett eller annet sted...

Eller kanskje ikke.

Gjest anonymiusa

Du får suge han litt forsiktig. Går nok fint det :)

Det tar nok litt tid før han får ordnet opp i det der. Personlig tok det så jævla lang tid når jeg skulle gjøre det - ca 6 måneders ventetid - at jeg heller gikk til en privatist. Da ble det gjort på noen uker.

Fikk beskjed om seks måneder vi også... Seks laaaaaaaaange måneder. Hva er prisen for å få gjort det privat? Søkte på internett, men fant ingenting relevant.

Fikk beskjed om seks måneder vi også... Seks laaaaaaaaange måneder. Hva er prisen for å få gjort det privat? Søkte på internett, men fant ingenting relevant.

Jeg betalte litt over 1000 kroner, og det var det utvilsomt verdt.

Men det var jo for ca 8 år siden, så legg på en tusenlapp eller to. Da er du nok safe!

Det er kjipe 6 mnd, og garantert verdt de tusenlappene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...