Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

jeg tok hjemmetest allerede etter 10 dager etter innsetting av egg.

fikk to blå! og er nå 18 uker på vei.altså snart halveis. nesten ikke til å tro.

leste om andre som ogsaå hadde testet såpass tidlig og fått korrekt resultat.

får du to blå, så er det to blå.

på den annen side hvis du ikke får to blå etter såpass få dager så er det vel fortsatt håp om at du er gravid- siden det kan slå ut seinere på noen enn på andre.

da jeg ringte for å sjekke blodprøveresultatet var jeg også spent, men jeg visste igrunn at jeg var gravid siden hjemmetestene er veldig sikre.

det var på en måte bare en bekreftelse av det jeg allerede visste.

lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83605-n%C3%A5r-tester-dere/#findComment-450528
Del på andre sider

Gjest håpfull

hei. du har så spennende dager foran deg, men jammen er de lange også. Og 23 dager fra uttak var virkelig lenge!

Jeg vil anbefale deg å ikke teste for tidlig. Min testdag var 18 dag etter uttak, og det var etter beskjed fra klinikken.

Jeg klarte ikke vente så lenge ettersom jeg også er en utålmodig sjel...

testet 13 dager etter uttak, og da var streken bare så vidt en skygge, som jeg trodde var innbilning. Testet igjen 15 dagen og da var streken sterkere. På dag 18 var det ingen tvil!!!! det var virkelig to streker.

Du bør være klar over at eggeløsningssprøyten inneholder stoffer (hcg) som kan gjøre at det blir to falske blå, så selv om det er vanskelig bør du vente litt till.....

Ønsker deg lykke til og vedlegger blått støv som er supersmittsomt;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83605-n%C3%A5r-tester-dere/#findComment-450626
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...