Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en type har en elskerinne i over et år..er ikke det litt lenge? Vil det kanskje tyde på at han har begynt å få litt følelser for henne? Ville du ha hatt en elsker/elskerinne så lenge?

Skrevet

Hva er det for slags latterlig spørsmål? Jeg mener... har du noe med hva denne gutten har?

Men for å svare: Det går selvsagt fint. Vet om flere som har hatt elskerforhold i flere år.

Skrevet

ja hvorfor ikke? så lenge man er enige om hvor man stpr så ser jeg intet problem :-)

Skrevet

Forstår ikke helt spørsmålet.....

Personlig har jeg aldri hatt jevnlig sex med noen i så lang tid uten at jeg har ansett oss som "sammen".

Men det må vel være opp til den enkelte? Hvis begge er enige om å være fuckings good friends så er vel det OK?

Skrevet

Venninna mi har hatt en elsker i to år nå. Hun er happy med situasjonen, og det samma er han. Så lenge begge to er helt enige om det, ser ikke jeg noe galt i det.

Skrevet

Så lenge begge er enige om det og er fornøyd med "bare deler av pakka" så er det selvsagt greit:)

Over så lang tid er det klart at de må jo like hverandre -man prater tross alt med hverandre, ikke bare knuller. Men det trenger ikke være dypere følelser.

Skrevet

Begynt å få følelser for?

Jeg har følelser for alle jeg knuller. Ikke alltid like sterke, men å knulle uten føleleser? Da kan jeg like gjerne bruke høyrehanda.

Skrevet

Hadde jeg vært fri og frank, og hatt en elsker som jeg passa så godt sammen med seksuelt, så hadde jeg ikke sett noen grunn til å bytte han ut mot en annen elsker :)

Om han har følelser for henne eller ikke? Tja, det er vel ikke vi de rette til å svare på..:)

Skrevet

Faktisk er det godt mulig at det passer best med den type forhold mellom de to.

Det er også godt mulig at de har så høye krav til en kjæreste eller til seg selv som kjæreste at elsker/elskerinne forholdet fungerer best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...