Gå til innhold

disse evindelige orgasmene

Anbefalte innlegg

Gjest bellissimo

"Problemet" er at jeg ikke får orgasme med typen. Han er veldig flink til å slikke/fingre meg og til å spørre hva jeg liker, og hvordan jeg onanerer. Men jeg synes det er litt flaut å fortelle eller vise ham dette.

Tror dere de fleste gutter ville synes det var rart med en jente som onanerer på en muligens "uvanlig" måte? Blir det sett på som et turn off? Helsing

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83668-disse-evindelige-orgasmene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt nysjerrig... Hva mener du med "uvanlig" måte?? I min erfaring så har jeg enda ikke møtt en mann som synes det er turn off at jeg leker med meg selv. Enten alene eller mens vi holder på...

Men jeg tror ikke jeg gjør det på noen uvanlig måte da...;-)

Du klager på at han ikke gir deg orgasme og så nekter du å fortelle hva han skal gjøre??? Nei kvinner kommer jeg aldri til å skjønne meg på.

Tviler meget sterkt på at han vil bli sjokkert. Vi tåler det meste. Og han vil nok bli glad dersom han kan gi deg orgasme.

Ei dame jeg var sammen med onanerte bl.a. ved å ri på kanten på et bord. Tror du det gjorde meg noe?

Annonse

Her kunne jeg selvfølgelig ha svart at ingen måte er da uvanlig og at det ikke er turn off, men etter å ha tenkt litt er det kanskje noe turn off i de ekstreme tilfeldende. Jeg kjenner ikke til ditt tilfelde, så jeg kan da følgende ikke gi det noe konkret svar.

Med venleg helsing

Jeg synes ærlig talt du er ganke dum her jeg. her forsøker gutten å finne ut hva du liker, hvordan han skal gjøre for at du skal ha det best og hva han kan gjøre for deg. Dersom du synes det er flaut å svare så tenk litt på hva det har kostet ham å spørre!

Kommunikasjon er utrolig viktig for et godt sexliv, og nå som han har startet samtalen så må du i alle fall svare ham. En slik invitasjon skal du sette stor pris på.

Her kunne jeg selvfølgelig ha svart at ingen måte er da uvanlig og at det ikke er turn off, men etter å ha tenkt litt er det kanskje noe turn off i de ekstreme tilfeldende. Jeg kjenner ikke til ditt tilfelde, så jeg kan da følgende ikke gi det noe konkret svar.

Med venleg helsing

Og i hvilke tilfeller er det turn off? :)

hmmm.. du ønsker å ha det best mulig seksuelt, right? Kjæresten din har spurt deg hvordan du liker det best, og du vil ikke svare han eller vise han..? Innen sex er det jo såå viktig at man viser/sier hva man vil eller eventuelt ikke vil.. Kun på den måten kan sexlivet bli bedre :)

Jeg tror ikke det er mange mannfolk som ville syns det var turn-off om dama onanerte framfor han - heller stikk motsatt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...