Gå til innhold

Graviditet hører til livet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Jeg blir litt irritert over noen som mener at livet ikke bare dreier seg om å få barn, at en graviditet ikke er så viktig liksom. Men det er jo nettopp det det er - å bli gravid hører til alle kvinner her i verden, og alle burde få rett til å oppleve en graviditet og å føde et barn. Dette er noe som hører til alle levende skapninger på jorda - å formere seg.

For det fleste kvinner hører det til livet å bære fram et barn. Kvinnen er skapt med eggstokker, livmor, bryster - bare for å klare å bli gravid og føde.

Dette er helt naturlig, og det er like naturlig å ønske seg barn. Det er et instinkt som ligger i alle kvinner og som det ikke går an å gjøre noe med. Heldigvis!

Jeg håper, jeg slipper å lese innlegg hvor det å ønske seg barn blir sett på noe som ikke er så viktig her livet, for det er det faktisk, ellers ville det ikke eksistert kvinner, men bare menn.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83701-graviditet-h%C3%B8rer-til-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest metronom

"Det er et instinkt som ligger i alle kvinner og som det ikke går an å gjøre noe med. Heldigvis!"

Hva med de av oss som aldri har ønsket seg barn, da? Vi finnes nemlig vi også. Det er ikke alle som har det instiktet. Men vi lever da ikke liv som er mindre verdt for det?

Alle burde bli respektert for det livet de ønsker å leve, enten det inkluderer ønske om barn eller ikke.

Gjest håpfull

"Det er et instinkt som ligger i alle kvinner og som det ikke går an å gjøre noe med. Heldigvis!"

Hva med de av oss som aldri har ønsket seg barn, da? Vi finnes nemlig vi også. Det er ikke alle som har det instiktet. Men vi lever da ikke liv som er mindre verdt for det?

Alle burde bli respektert for det livet de ønsker å leve, enten det inkluderer ønske om barn eller ikke.

selvfølgelig r det en frivillig sak å få barn, og ikke alle ønsker seg det.

Etter hva jeg kan forstå er du en av de som vil leve et godt liv uten barn....

Men...hvorfor er du da på et forum for ufrivillig barnløse?

Dette innlegget er ikke vondt ment, men her trenger vi hjelp og støtte fordi vi ønsker oss barn-noe vi har store vanskeligheter med å få til...

Det å ønske seg et barn for deretter å få den ene diagnosen etter den andre, gjør ofte livet veldig vanskelig. Man opplever kriser og sorg som er tunge å jobbe seg igjennom...

Vet ikke om du kan sette deg inn i situasjonen, men det siste vi trenger her inne (etter min mening) er slike diskusjoner som den du vil sette igang+tidligere innlegg som kom inn her igår....

Vi har tunge nok stunder uten deres hjelp...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...