Gjest Sjønner ikke Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Eg går på p-pillen follemin. er VELDIG nøye med å ta den hver morgen til samme tid. Mellom hvert brett har eg en ukes pause og der kommer mensen i løpet av den andre dagen uten pille ca. Men i dag, akkurat en uke før brettet var tomt fikk eg sjokk da eg gikk inn på toalettet, de lå jo litt bod i trusa, og mer kom det på papiret.. Hva sjer?? Eg trodde det var teortisk umulig å få mensen så lenge man tok pillene? Et annet spørsmål er: eg skulle egentlig gå over til diane nå får å se om den fjernet kvisene mine, den skal tas første pille på et brett første mens dag, skal eg ta diane i dag også da og kaste de gamle. (delvis at eg da får i meg to piller) ?? Siden lørdag har eg tatt et glass kladt vann med en teskje edikk i, men skylte pillen ned først med vanlig vann, så edikk vannet ca 15 min senere, et glass juice deretter mat, kan eple edikken ha noe me dette å gjøre? Hva skal eg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83711-hva-sjer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.