Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 20 år som har problemer med forhud/strengen. Det begynte for 1 år siden. Jeg var lei av at strengen var veldig stram,penishodet bøyde seg nedover når jeg trakk forhuden bakover. Jeg gikk til lokallegen,ble henvist til lege på RIT (Trondheim) hvor jeg la fram problemet. Jeg ville kappe strengen. Legen sa: -det går ikke å kappe strengen,den må forlenges,men du har et forhudproblem som må ordnes først.Vi må spalte opp forhuden,og se om det ble bra etter det.hvis ikke det ble bra så skulle vi da forlenge strengen.forhuden var grunnen til at penishodet bøyde seg sa han(noe som var feil). Jeg fikk time til operasjon litt over en måned senere ved rit. De opererte forhuden.dvs. de tok omskjæring og skar bort en ganske stor del av forhuden.Jeg trodde de skulle bare skjære noen hakk slik som han jeg snakket med sa! Såret grodde,men forhuden ble ikke noe bedre! Den er stram over midten og vid ved sidene,og ikke særlig pen å se på lenger! Jeg var til ny konsultasjon til annen lege ved samme sykehus.han sa at vi skal kappe strengen,så blir den bra. jeg kom tilbake 1 måned senere. de kappet halve strengen. Det ble litt bedre av dette.men det klør på restene av strengen som er på forhuden. Sånn er situasjonen nå,etter to inngrep: Forhuden er stygg og strammer ovenpå og strengen bøyer fortsatt penishodet en god del nedover,både pga. forhud og streng. Jeg føler meg ikke tilfreds med dette. Forhud ble skåret bort til ingen nytte,og penisen ser stygg ut og ikke særlig fristende for kvinner. Så jeg lurer på hva jeg skal gjøre nå? Jeg er ganske irritert på at jeg fikk fjernet mye av forhuden uten å be om det og at det gjorde vondt værre. Går det an å få noe erstatning for dette? eller skal jeg gå til dem en gang til og få fjernet mer streng/forhud? Det går vel ikke å rett opp dette med forhuden igjen? Jeg må vel leve med den sånn som den ser ut resten av livet?

- Venter spent på svar/råd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83752-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der skal du klage til pasientskade/råd nevnda eller hva det heter!

Du har krav på å få rettet opp feilen og kompensasjon dersom dette fører til varige med.

Hei. Takk for svar. Ja. jeg får gjøre noe med det, Er skikkelig irritert på sykehusets feilbehandling. Det hadde vært nok å bare kappe strengen,ikke noe annet. Men hvordan skal jeg fram,og hvor... Jeg finner det sikkert ut selv hvis jeg spør på legekontoret?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83752-forhud/#findComment-452629
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...