Gå til innhold

hva synes dere gutter?

Anbefalte innlegg

Jeg veier 70 kg selv jeg, så det var ikke det jeg tenkte på. Det så bare ut som det sto jente på 70 år kan ha vaskebrett og fin kropp:)

så bare litt morsomt ut..thats all-

hirr hirr, tror ikke han tok den nei, men du hadde et morsomt poeng :-)

*lol*

Fortsetter under...

Av en eller annen merkelig grunn så leste jeg spørsmålet feil og svarte der etter lenger ned her. Jeg trodde i min enkle hjerne at det sto 1,70 høy og 50 kg.

Ut fra slik jeg nå ser spørsmålet ditt, så er det ikke lett å svare på, fordi du sier så lite om andre kriterier.

Men som jeg svarte lenger ned så liker jeg litt former, litt skal det være å ta i:-))

Velger du gutter etter om de veier 60 eller 80 kilo?

Eller etter om de er kule, morsomme, snille.. osv.

Jeg tror du vet svaret; det finnes ikke noe entydig svar, smaken er forskjellig. Det viktigste er at man har det bra sammen! Går man bare etter utseendet blir det vanligvis en kortvarig affære.

Min beste venninne er litt lubben, dvs 170 og kanskje 80 kg. Men hun er så smart, søt og morsom at gutta faller som fluer uansett. Jeg derimot, er slank, men ganske stille av meg, og har ikke draget på den måten. You see?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...