Gå til innhold

mister interessen

Anbefalte innlegg

jeg er enig i at jenter ofte er verre med taktikeriet sitt. Uansett er litt taktikk bra tror jeg. Selv om jeg likte en gutt godt kunne det fort bli litt voldsomt om han etter 3 date erklærte sin kjærlighet til meg. Selv om jeg i utgangspunktet var litt interessert ville jeg nok begynne å lure litt da.

Selvsagt, men jeg tenker mer på det at dere hele tiden gjør dere misforstått. Svarer ja når dere egentlig mener nei, furter over at vi ikke forstår hva dere sier selv om dere snakker i gåter, og later som om dere ikke er interessert når dere er det, noe som igjen resulterer i at vi prøver oss på noen andre, og da er det igjen vi som er bad guyene...

Det er noe gæærnt med jenter :)

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• wywh

21

• carma

5

• Babette

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Selvsagt, men jeg tenker mer på det at dere hele tiden gjør dere misforstått. Svarer ja når dere egentlig mener nei, furter over at vi ikke forstår hva dere sier selv om dere snakker i gåter, og later som om dere ikke er interessert når dere er det, noe som igjen resulterer i at vi prøver oss på noen andre, og da er det igjen vi som er bad guyene...

Det er noe gæærnt med jenter :)

Ja vi er en snodig rase.. Enig i det..

Annonse

Ja ja... Kjedelig i lengden det å...

El du liker det jo så godt analt oxo, så du hadde vel fått tiden til å gå...

;-))

Hehe, det er tvilsomt :)

Neida, dere er ofte veldig hyggelig vesner, og jeg liker dere i hvertfall...

Men til tider er dere også umulig :)

Da har du ikke truffet en person du ønsker å bli bedre kjent med og vært skikkelig forelsket rett og slett.

Det er en kraftig ubalanse når han er langflat og du begynner å kjede deg..

Ellers så er du veeeldig opptatt av jaktfasen og det å få bekreftelser. Det er morsomt det, helt enig, men du har nok ikke nok følelser for gutten om du søker andre steder..

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...