Gå til innhold

Jentesex..

Anbefalte innlegg

Gjest vet ikke..
Skrevet

Har lenge kikket på ei jente. Vi har nå blitt kjærester. Hun vil ha sex med meg. Vet ikke om jeg klarer og tilfredstille henne. Så vet ikke om jeg våger. Kanskje hun blir skuffet.. Hva da?

Skrevet

Du dette med sex handler ikke om å "tilfredstille henne" tilfredstillesle hos begge parter er et felles ansvar. Men dersom du ikke er klar for sex med henne, så ikke ha det! Ta den tiden dere trenger, kos dere sammen - og la henne være klar over dine grenser.

Kapabel Snabel
Skrevet

"Kanskje hun blir skuffet.. Hva da? "

Enkelt. Da prøver dere igjen!

Skrevet

Fortell henne at du er usikker og ikke helt vet "hvordan" du gjør det. Hvis hun har erfaring med det, be henne vise deg. Be henne gjøre ting hun har lyst til at du skal gjøre. Og 1 minutt inn i akten har du sikkert glemt at du er nervøs ;) Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...