Gå til innhold

når kan en spørre om en er kjærester eller ikke?

Anbefalte innlegg

Hvis han har datet en gutt en stund og kysser ,møtes flere ganger i uka etc..

når kan en spørre om en er kjærester eller ikke. Om han dater bare deg og at dere er et par?

bare lurer på hva dere synes jeg

dessuten hvordan kan man finne det ut uten å behøve å spørre?

Fortsetter under...

Tja... jeg har aldri ansett det der som noe problem. Stort sett er det damene jeg tidligere har vært sammen med som har spurt meg om vi er kjærester eller ikke, og så har jeg sagt ja om vi har vært det.

Grei deal :)

Jeg ser ikke poenget i å få bekreftet om dere er kjærester når du er lei allerede (jfr tråden lenger ned)?....

Vil du vite at du har han før du dumper han?

eller var det heeelt hypotetisk spurt for en "god venninne av deg"...? ;-)

Jeg ser ikke poenget i å få bekreftet om dere er kjærester når du er lei allerede (jfr tråden lenger ned)?....

Vil du vite at du har han før du dumper han?

eller var det heeelt hypotetisk spurt for en "god venninne av deg"...? ;-)

huff da , må innrømme at jeg snakket litt generelt. Som sagt lever jeg nå klostertilværelelse. Men jeg kan jo nevne at jeg har vært oppe i alle av de nevnte situasjonene. Men da hadde jeg ingen her på dol jeg kunne spørre om råd :)

*ber pent om unnskyldning om noen misforsto meg*

burde vært mer klar på at jeg var generell bare

huff da , må innrømme at jeg snakket litt generelt. Som sagt lever jeg nå klostertilværelelse. Men jeg kan jo nevne at jeg har vært oppe i alle av de nevnte situasjonene. Men da hadde jeg ingen her på dol jeg kunne spørre om råd :)

*ber pent om unnskyldning om noen misforsto meg*

burde vært mer klar på at jeg var generell bare

Hehe, det er greit:)

De fleste gjør det motsatt skjønner du -de spør veeeeldig generelt og er egentlig veldig personlig..:-)

Hehe, det er greit:)

De fleste gjør det motsatt skjønner du -de spør veeeeldig generelt og er egentlig veldig personlig..:-)

Ikke jeg.

Jeg skriver alltid generelt og aldri personlig.

Bortsett fra for en og annen kompis.

Annonse

Ikke jeg.

Jeg skriver alltid generelt og aldri personlig.

Bortsett fra for en og annen kompis.

As if!

Du er nok ultraeksemplet på hypotetiske spørsmålsstillinger spurt for en veeeldig god kompis;-)

Jeg kan nevne i fleng...*ler*

As if!

Du er nok ultraeksemplet på hypotetiske spørsmålsstillinger spurt for en veeeldig god kompis;-)

Jeg kan nevne i fleng...*ler*

Du trenger ikke å begynne å nevne ting. Jeg vil nødig at kompisene mine skal se hva jeg spør om på vegne av dem :)

Du trenger ikke å begynne å nevne ting. Jeg vil nødig at kompisene mine skal se hva jeg spør om på vegne av dem :)

Vart du skræmt no? *s*

Nei, for du har sikkert så mange kompiser her inne atte..

Jeg fikk servert den i trynet her om dagen da jeg spurte ei venninne hva hennes silikonpupper kostet. Det var fånyttes å prøve å få gehør for at jeg faktisk spurte på vegne av en annen. Jeg ga opp

:-)

Vart du skræmt no? *s*

Nei, for du har sikkert så mange kompiser her inne atte..

Jeg fikk servert den i trynet her om dagen da jeg spurte ei venninne hva hennes silikonpupper kostet. Det var fånyttes å prøve å få gehør for at jeg faktisk spurte på vegne av en annen. Jeg ga opp

:-)

Skal du ha silikon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...