Aktiv1365380427 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hei! Jeg føler at jeg har et problem. Jeg er en mann som har vært forkjølet i snart to måneder og er generelt i dårlig form. Hoste, halsbetennelse, tett nese, etc. Tror av og til jeg er bedre men så går det bare over i en annen fase. Jeg er 48 år gammel. Jeg pleier å ha sex om morgenen, om ettermiddagen, om kvelden og ofte om natten. Det bare blir sånn. Jeg føler meg ikke overseksuell eller kåt om dagene men det ender alltid opp med elsking, det føles ikke som det er ofte og det er OK. Men det blir jo fem - seks utløsninger om dagen, altså sædavgang. Vi pleier å kose oss lenge, og også elske lenge, og jeg tenker ofte at jeg ikke skal ha utløsning, men det kommer jo til slutt som regel. Men i det siste har jeg lurt på om kroppen blir utarmet av alle sædavgangene fordi jeg føler meg sliten, jeg lurer på om jeg tapper kroppen for viktige stoffer eller mineraler. Men uansett hvor sliten og trett jeg er, så våkner lystene når jeg er i sengen med en varm naken kropp. Jeg har ikke lyst til å ha mindre sex, men jeg lurer på om dette er et kjent fenomen innen legevitenskapen, og om det kan kompenseres med kosttilskudd, altså tilførsel av slike mineraler og vitaminer som går med til å produsere sæd, og som jeg dermed kanskje får for lite av? Med vennlig hilsen Aktiv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antielskeren Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Heldig er du som har så ofte lyst, min mann har nesten aldri lyst, bu hu....Hvor finner man slike voksne menn som har lyst mer enn 2 ganger i mnd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/#findComment-453698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aktiv1365380427 Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Heldig er du som har så ofte lyst, min mann har nesten aldri lyst, bu hu....Hvor finner man slike voksne menn som har lyst mer enn 2 ganger i mnd. Kjære deg dette hørtes rart ut. Jeg går ikke rundt og har lyst egentlig men lysten kommer i situasjonen... Hvem er du egentlig? Er du fra Bergens området? Ja, du trenger ikke identifisere deg bare kjekt å høre litt om hvordan du har det. Innlegget mitt var ikke noe tull. Noen ganger føler jeg at kvinner mottar energi av sex mens vi menn tappes for energi.. Men jeg bruker det ikke som argument for å unngå sex. Jeg kan ikke avvise, jeg får jo lyst selv også når det kommer initiativ fra den andre part. Sex skal jo GI energi og gjøre deg GLAD, og slik føler jo jeg det på EN måte, men det er tross alt et faktum at jeg er litt sliten. Noen ganger tenker jeg på at jeg kanskje ikke egentlig ER så sliten, men at jeg lytter til kroppen min når jeg trenger ro. Dvs når jeg føler jeg har jobbet for mye, så plutselig slår jeg av mobiltelefonen, glemmer alle forpliktelser og bare slapper av. Det er viktig, la ikke omgivelsene presse deg. Snakkes..(?) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/#findComment-453728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Kjære deg dette hørtes rart ut. Jeg går ikke rundt og har lyst egentlig men lysten kommer i situasjonen... Hvem er du egentlig? Er du fra Bergens området? Ja, du trenger ikke identifisere deg bare kjekt å høre litt om hvordan du har det. Innlegget mitt var ikke noe tull. Noen ganger føler jeg at kvinner mottar energi av sex mens vi menn tappes for energi.. Men jeg bruker det ikke som argument for å unngå sex. Jeg kan ikke avvise, jeg får jo lyst selv også når det kommer initiativ fra den andre part. Sex skal jo GI energi og gjøre deg GLAD, og slik føler jo jeg det på EN måte, men det er tross alt et faktum at jeg er litt sliten. Noen ganger tenker jeg på at jeg kanskje ikke egentlig ER så sliten, men at jeg lytter til kroppen min når jeg trenger ro. Dvs når jeg føler jeg har jobbet for mye, så plutselig slår jeg av mobiltelefonen, glemmer alle forpliktelser og bare slapper av. Det er viktig, la ikke omgivelsene presse deg. Snakkes..(?) Når menn får orgasme så utsondrer kroppen et stoff som gjør oss søvninge (derfor sovner en del menn etter sex). Kvinner derimot utsondrer et stoff som gjør dem mer opplagte. Så hyppig sex vil nok gjøre deg litt slapp. Men det er god trim da. Og du trenger ikke bekymre deg for at kroppen mister viktige stoffer ved ejakulasjon. Selv om sæd er veldig næringsrik. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/#findComment-453750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aktiv1365380427 Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Når menn får orgasme så utsondrer kroppen et stoff som gjør oss søvninge (derfor sovner en del menn etter sex). Kvinner derimot utsondrer et stoff som gjør dem mer opplagte. Så hyppig sex vil nok gjøre deg litt slapp. Men det er god trim da. Og du trenger ikke bekymre deg for at kroppen mister viktige stoffer ved ejakulasjon. Selv om sæd er veldig næringsrik. Til Petter Smart. Er det du som er en fagperson som jeg betaler 100 kr for å få svar fra? Svaret ditt er sprøyt og jeg kunne svart det selv. Det jeg ville vite er hva slags stoffer (sink???) (vitaminer??) som trengs for å bygge opp og erstatte alt som går med til ejakulasjon når det er hyppig. Klart jeg spør en fagperson og betaler for det for å få et riktig svar. Dette svaret du gav meg er sprøyt. Sant nok det du sier, men utilstrekkelig. På samme måte kan man si det er sunt å svette eller sunt å blø (i rimelige mengder) Svetter man, trenger man ikke bare vann, men også tilførsel av salter i riktig mengde ellers blir man slapp. Blør man, trenger man også viktige stoffer for å bygge opp igjen balansen i blodet. Skal jeg, en amatør måtte forklare en lege eller hva du nå er, at hyppige ejakulasjoner krever et riktig kosthold og evt tilskudd? Selvsagt er det slik, og jeg spør deg for å få vite hva, og dette burde du vite, ellers er denne svartjenesten ren humbug. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/#findComment-454118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottemor1365380387 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Til Petter Smart. Er det du som er en fagperson som jeg betaler 100 kr for å få svar fra? Svaret ditt er sprøyt og jeg kunne svart det selv. Det jeg ville vite er hva slags stoffer (sink???) (vitaminer??) som trengs for å bygge opp og erstatte alt som går med til ejakulasjon når det er hyppig. Klart jeg spør en fagperson og betaler for det for å få et riktig svar. Dette svaret du gav meg er sprøyt. Sant nok det du sier, men utilstrekkelig. På samme måte kan man si det er sunt å svette eller sunt å blø (i rimelige mengder) Svetter man, trenger man ikke bare vann, men også tilførsel av salter i riktig mengde ellers blir man slapp. Blør man, trenger man også viktige stoffer for å bygge opp igjen balansen i blodet. Skal jeg, en amatør måtte forklare en lege eller hva du nå er, at hyppige ejakulasjoner krever et riktig kosthold og evt tilskudd? Selvsagt er det slik, og jeg spør deg for å få vite hva, og dette burde du vite, ellers er denne svartjenesten ren humbug. Tror du har missforstått litt. Du har bedt om svar fra lesere og kyndig. Enkelte lesere kan gi deg svar på deres erfaring men når du får svar fra en fagkyndig er det er rødt merke ved siden av svaret. Slapp av litt da mann,de vil jo bare hjelpe:) m.v.h 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/#findComment-454133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Til Petter Smart. Er det du som er en fagperson som jeg betaler 100 kr for å få svar fra? Svaret ditt er sprøyt og jeg kunne svart det selv. Det jeg ville vite er hva slags stoffer (sink???) (vitaminer??) som trengs for å bygge opp og erstatte alt som går med til ejakulasjon når det er hyppig. Klart jeg spør en fagperson og betaler for det for å få et riktig svar. Dette svaret du gav meg er sprøyt. Sant nok det du sier, men utilstrekkelig. På samme måte kan man si det er sunt å svette eller sunt å blø (i rimelige mengder) Svetter man, trenger man ikke bare vann, men også tilførsel av salter i riktig mengde ellers blir man slapp. Blør man, trenger man også viktige stoffer for å bygge opp igjen balansen i blodet. Skal jeg, en amatør måtte forklare en lege eller hva du nå er, at hyppige ejakulasjoner krever et riktig kosthold og evt tilskudd? Selvsagt er det slik, og jeg spør deg for å få vite hva, og dette burde du vite, ellers er denne svartjenesten ren humbug. Petter Smart er temmelig oppegående, men han er ikke fagpersonen. Hvis du har betalt for å få svar fra fagperson så får du nok svar i fra sexolog Gro Isachsen. Så ikke heng andre lesere som bare kommer med kommentarer og prøver å hjelpe. Du hadde nok bare misforstått :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/#findComment-454140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
odd helge Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Når menn får orgasme så utsondrer kroppen et stoff som gjør oss søvninge (derfor sovner en del menn etter sex). Kvinner derimot utsondrer et stoff som gjør dem mer opplagte. Så hyppig sex vil nok gjøre deg litt slapp. Men det er god trim da. Og du trenger ikke bekymre deg for at kroppen mister viktige stoffer ved ejakulasjon. Selv om sæd er veldig næringsrik. hei du Når jeg får skikkelig orgasme sysn jeg mister pusten jeg hvorfor det tro ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/#findComment-454346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aktiv1365380427 Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Petter Smart er temmelig oppegående, men han er ikke fagpersonen. Hvis du har betalt for å få svar fra fagperson så får du nok svar i fra sexolog Gro Isachsen. Så ikke heng andre lesere som bare kommer med kommentarer og prøver å hjelpe. Du hadde nok bare misforstått :-) unnskyld da.. tenkte på det etterpå. og unnskyld til Petter Smart.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/#findComment-454999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aktiv1365380427 Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Tror du har missforstått litt. Du har bedt om svar fra lesere og kyndig. Enkelte lesere kan gi deg svar på deres erfaring men når du får svar fra en fagkyndig er det er rødt merke ved siden av svaret. Slapp av litt da mann,de vil jo bare hjelpe:) m.v.h Ja, jeg skjønner det nå at jeg hadde misforstått... Det tar forresten veldig lang tid før jeg får utløsning også. Noen ganger må jeg bare avslutte med en veldig stiv en som nesten gjør vondt. Noen ganger er det veldig deilig å holde på lenge, man kan ta det veldig rolig også og kjenne etter hvor godt det er. og de gangene skjer det av og til at HUN blir plutselig kjempevåt. Jeg lurer på om det er en kvinnelig ejakulasjon? Og da skjer det plutselig noe kjemisk med meg også, slik at jeg plutselig får en voldsom orgasme selv, som jeg først trodde aldri ville komme. Deilig er det jo uansett... Men dette med at jeg av og til har vanskelig for å komme, har jeg tenkt er kroppens beskyttelse fordi jeg ganske enkelt har "brukt opp" produksjonen, kanskje det er kroppens egen måte å beskytte seg mot utarming av mineraler og vitaminer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/#findComment-455002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Til Petter Smart. Er det du som er en fagperson som jeg betaler 100 kr for å få svar fra? Svaret ditt er sprøyt og jeg kunne svart det selv. Det jeg ville vite er hva slags stoffer (sink???) (vitaminer??) som trengs for å bygge opp og erstatte alt som går med til ejakulasjon når det er hyppig. Klart jeg spør en fagperson og betaler for det for å få et riktig svar. Dette svaret du gav meg er sprøyt. Sant nok det du sier, men utilstrekkelig. På samme måte kan man si det er sunt å svette eller sunt å blø (i rimelige mengder) Svetter man, trenger man ikke bare vann, men også tilførsel av salter i riktig mengde ellers blir man slapp. Blør man, trenger man også viktige stoffer for å bygge opp igjen balansen i blodet. Skal jeg, en amatør måtte forklare en lege eller hva du nå er, at hyppige ejakulasjoner krever et riktig kosthold og evt tilskudd? Selvsagt er det slik, og jeg spør deg for å få vite hva, og dette burde du vite, ellers er denne svartjenesten ren humbug. Så vet jeg hva jeg ikke skal begynne å jobbe som, sexolog :-) Om det jeg kommer med eller sprøyt eller ikke må andre bedømme, men du skal i alle fall slippe å betale for det. Selv om svarene til de proffe ofte ikke sier mer eller er bedre enn de andre gir her inne. Jeg har lest dine senere innlegg så det er no hard feelings. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/#findComment-455603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Så lenge begge har glede av så hyppig sex er det bare å fortsette elske like hyppig som før. Årsaken til at du er slapp har nok med noe annet å gjøre enn at du har ofte utløsning. For lite søvn, kanskje? Det tar ca. 5 uker fra sædcellene produseres til de forsvinner ut av kroppen. Det meste av sæden som slynges ut er prostatavæske. Siden du føler du deg sliten, er kanskje vitaminer med mineraltilskudd fornuftig selv om det ikke er produskjon av sæd som tapper deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83975-hyppig-utl%C3%B8sning-og-d%C3%A5rlig-helse/#findComment-459574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.