Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klippet ut dette fra en side om kjønnsvorter"De fleste som smittes får ikke vorter".

Hvordan i all verden kan man vite om man har kjønnsvorter hvis man ikke får vorter???

Skrevet

Det skyldes et virus. De påviser vel dette viruset.

På samme måte som alle har viruset for hjernehinnebetennelse i kroppen selv om de ikke har hjernehinnebetennelse.

Gjest papirtiger
Skrevet

Det skyldes et virus. De påviser vel dette viruset.

På samme måte som alle har viruset for hjernehinnebetennelse i kroppen selv om de ikke har hjernehinnebetennelse.

Så vidt jeg vet kan man ikke påvise viruset.

Skrevet

Så vidt jeg vet kan man ikke påvise viruset.

Det vanligeste viruset som gir vorter , mener jeg er HPV.

De dukker ikke opp før etter ca. 3 - 12 mnd etter smitte.

Og hos jenter oppdages det kanskje aldri.

Minuset hos jenter er at det kan utvikle seg til celleforandringer....

Dette er en av de mest utbredte kjønnsykdommen i Norge.

Skrevet

Det vanligeste viruset som gir vorter , mener jeg er HPV.

De dukker ikke opp før etter ca. 3 - 12 mnd etter smitte.

Og hos jenter oppdages det kanskje aldri.

Minuset hos jenter er at det kan utvikle seg til celleforandringer....

Dette er en av de mest utbredte kjønnsykdommen i Norge.

Hvordan vet de om dette viruset hvis de ikke kan påvise det? (ref papirtigers innlegg)

Leste en plass at 20 % av befolkningen hadde viruset. Hvor har de det tallet fra hvis de ikke kan påvise viruset?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvordan vet de om dette viruset hvis de ikke kan påvise det? (ref papirtigers innlegg)

Leste en plass at 20 % av befolkningen hadde viruset. Hvor har de det tallet fra hvis de ikke kan påvise viruset?

Har du vorter, har du virus.

Skrevet

Har du vorter, har du virus.

Men du trenger jo ikke ha vorter selv om du har virus. Hvordan finner de det da ut?

Gjest papirtiger
Skrevet

Men du trenger jo ikke ha vorter selv om du har virus. Hvordan finner de det da ut?

Da vet man ikke om man har det. Leste et sted at opptil 25% har viruset, men at de fleste ikke får symptomer.

Skrevet

På kvinnene stikker de opp en Q-tips lignende sak , sender den inn til sykehuset og får påvist smitten /viruset der...

Skrevet

Man kan være smittet med viruset uten at det skjer noe ellers.

Samme gjelder herpes, man kan ha viruset uten å noen gang få utbrudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...