Gå til innhold

en liten utdyping av Trang.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skriver ikke noe om det er for at du er "stor", eller at hun bare er trangere enn normalen..

Men for meg høres det da ut som hun ikke er "klar" og "åpen" nok for deg..

Litt mer forspill kanskje? Ta i bruk erotiske oljer samt glidemiddel så skal du nok se det blir bedre:)

Kan også være hun "stenger" seg litt? Det kan komme av usikkerhet og utrygghet..

Men som sagt,snakk underveis..Bruk oljene og glidemiddel og la henne gi beskjed når hun mener det er "klart":)

Du skriver ikke noe om det er for at du er "stor", eller at hun bare er trangere enn normalen..

Litt mer forspill kanskje? Ta i bruk erotiske oljer samt glidemiddel så skal du nok se det blir bedre:)

Kan også være hun "stenger" seg litt? Det kan komme av usikkerhet og utrygghet..

Men som sagt,snakk underveis..Bruk oljene og glidemiddel og la henne gi beskjed når hun mener det er "klart":)

det som jeg tror er prob. uten å virke selvdiggende, men jeg tror det er hun som er for trang, smal, liten.

jeg er en gutt med normale mål.

i såfall hva gjør en hvis dama e unaturlig trang?

Gjest ikke underskrevet

det som jeg tror er prob. uten å virke selvdiggende, men jeg tror det er hun som er for trang, smal, liten.

Hun er nok ikke unaturlig trang, men heller usikker og redd og da knyter man seg.

Som de andre sier, bruk lang tid på forspill og la det gå seg til etter hvert.

Om det er noe galt finner man det ut ved en enkel undersøkelse hos legen.

Hun bør være skikkelig kåt før inntrengning.

Forspill med oralsex og kosing bør få henne klar.

Bruk glidemiddel selv om hun er våt og bruk en finger til å åpne henne. Fingerpule henne hvor du utvider henne forsiktig med én -etterhvert to-tre fingre.

Dette mens hun masserer klitten og/eller annen klåing/klining slik at hun ikke blir anspent og får tankene vekk.

Etterhvert prøver du forsiktig med penisen.

Har ikke fasiten, men dere kan jo prøve dere frem.

Hun kan også prøve å tøye musklene i skjeden ved hjelp av fingrene selv. Hvis det er videre når hun gjør det i fred og ro selv er det sannsynlig at hun spenner seg under samleie. Da må hun lære å få kontroll over denne muskulaturen og lære seg å avspenne musklene.

Ta kontakt med lege hvis det ikke blir bedre. Hun kan ha Vaginisme (det er ikke helt uvanlig) og legen har bedre kunnskap om det.

Lykke til:-)

Unormalt trang skal jeg være forsiktig med å utale meg om, vet for lite..

Men logikken sier meg at oljer og glidemiddel kan være til hjelp..

Og "myke" henne opp med lengre forspill o.s.v

Vet ikke hvor seksuelt erfaren hun er heller?

Har hun hatt andre partnere enn deg, og da samme problem?

Annonse

Jeg og kjæresten min har nylig begynt å ligge sammen. Jeg har ikke hatts ex med noen før ham. Jeg er også trang og han har vanskelig for å komme inn i meg. En ting du bør gjøre for å få henne skikkelig klar, er å massre klitoris. Dette kan hun jo også gjøre selv, men syns kanskje det er litt flaut i begynnelsen. det gjør jeg.

Lykke til hvetfall!

Tolmodighet!

Ikke stress, da knyter hun seg. Desuten får hun lett vondt og knyter seg ennå mer.

Fokuser på andre ting enn samleie, man kan ha det veldig godt uten.

Prøv, om det ikke fungerer så prøv igjen en annen gang.

Tolmodighet og forsiktighet.

Jeg snakker av erfaring. Det er lett å tro at dama er for trang når det hele er psykisk.

Kan det være at du ikke er stiv nok?

Jeg og typen hadde dette problemet i begynnelsen (han mener det var nervøsitet). Jeg trodde da det var jeg som var for trang, men det viste seg at han ikke var stiv nok, og da blir det vanskelig å få den inn... Det gikk imidlertid fint da han var stiv nok!

Kan jo også være en kombinasjon? Dere er begge nervøse: du er ikke stiv nok, og hun er ikke våt/avslappet nok?!? Slapp av og bruk god tid! Snakk om det!!!

Gjest papirtiger

Man skal ikke ha oljer i vagina.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...