Gå til innhold

Vond lukt...?

Anbefalte innlegg

Alfalfa1365380428

Jeg synes det lukter så vondt av meg etter at jeg har hatt samleie, spesielt hvis typen har fått utløsning inne i meg. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Noen som har tips?

Det er en skarp lukt, og den utvikles sikker ikke med en gang, for det er ikke noe mens morroa foregår... Det er en til to timer senere det skjer... HJÆLP!

Jeg tør nesten ikke å ta initiativet til noe før utpå morrakvisten jo...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84196-vond-lukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte som deg, ikke alle ganger men det hender alikevel..

Vil ikke akkurat kalle det en vond lukt,men en heller sterk en som du sier..

Og det er som regel når sæden "skylles" ut fra vagina..

Tror ikke det er noe galt med deg,er ikke det med meg iallefall!hehe..

Men tror kanskje det er kjemisk reaksjon som skjer når våres safter blandes..

En har jo forskjellig "miljø" ph verdien kan jo også være en medvirkende årsak..

Så tror ikke du skal være så særlig bekymret for at han skal kjenne samme lukt og derfor ikke ta iniativ,er jo hans "miljø" du har hatt inni deg og tror lukten er sterkere for deg siden den er "fremmed"..

Så fortvil ikke,har du vært til lege og sjekket at det ikke er noe annet i veien,så er det vel bare slik at alle er vi ikke like..

Men du å jeg er da! hehe..

Lykke til videre

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84196-vond-lukt/#findComment-455266
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...