Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei jente på 19 år som har et lite problem.De siste månedene har jeg hatt en del forsinkelser på mensen.Jeg har ikke gått på noe p-pille iløpet av denne tiden.Nå skulle jeg hatt mensen for snart to uker siden men den har fortsatt ikke kommet..ordentlig.Jeg har hatt sex i denne tiden uten noe beskyttelse med kjæresten min.For tre dager siden fikk jeg farget utflod som har vart helt til nå. Det pleier jeg å ha dagene før mensen.Det kom også litt blod så jeg begynte på den første p-pillen på yasmin.Det er over et år siden forrige gang jeg gikk på pillen og det var med et annet merke.Men her kommer problemet mitt..Jeg har enda ikke fått mensen sånn som den pleier å være!Jeg pleier å ha sterke blødninger og nå kommer det bare litt av og til mens det er mest farget utflod som kommer ut.Det lukter også vondt av utfloden.Det lukter gammelt.Hva er dette? Kan jeg være gravid? Jeg trodde ikke det siden det har kommet litt blod ut! Men jeg er iallefall utrolig nervøs for dette her og lurer fælt på hva det kan være! Håper du kan hjelpe meg med dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84202-hjelp-er-jeg-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

ta deg en tur til legen.

Du trenger ikke være gravid, og dette finner du jo fort ut med dagens graviditetstest, men du burde ta deg en tur til legen dersom utfloden din lukter vondt. Dette kan bl.a være Chlamydia....

Det er faktisk normalt å få en misfarget utflod før og etter mensen, og selvfølgelig er det ingen delikat lukt på dette. Men Chlamydia er jo kjent for at det lukter råtten fisk....

Er også normalt at man får mindre mensen når man går på p-pillene, noen får faktisk ikke mensen i det heletatt. Har noe med at du ikke har egløsning når du går på pillene. Men, ikke forsett på yasmin. Det er forsket på de og det er ikke noen videre goe resultater med hensyn på blodpropp o.l. gikk på de selv pga all det "fine" skriveriet om de før de ble gitt ut. Trodde nesten det var rene natur medisinen, men den gang ei. Lå nesten hele mensen perioden med migrene.Det blir mye fri fra jobb... Og det slepper jeg med bla Trinordiol...Det er bare min erfaring. Klart jeg reager fortere enn andre som ikke får migrene, men det sier vel litt om pillene??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84202-hjelp-er-jeg-gravid/#findComment-455905
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...