Gjest hen da?... Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 ..for oss som ikke er så drevne i gamet...;-) 0 Siter
væren-74 Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Fubchat! Foreningen for ufrivillig barnløse. Søk på fub, gå inn på forum og videre på snakkeside. Hilsen 0 Siter
Gjest hen da?... Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Fubchat! Foreningen for ufrivillig barnløse. Søk på fub, gå inn på forum og videre på snakkeside. Hilsen Fint :-) Kanskje man skulle putte inn den opplysningen sånn ca hver 10. gang man oppfordrer til å chatte, så får man med seg nye også? :-) 0 Siter
Tinarina Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Fint :-) Kanskje man skulle putte inn den opplysningen sånn ca hver 10. gang man oppfordrer til å chatte, så får man med seg nye også? :-) Siden jeg er en av de som er ivrigst til å chatte for tiden, skal jeg iallefall huske på det! Klemmer 0 Siter
Maye Skrevet 3. desember 2002 Skrevet 3. desember 2002 Siden jeg er en av de som er ivrigst til å chatte for tiden, skal jeg iallefall huske på det! Klemmer Bruk denne linken, så kommer du direkte til chat siden: http://www.fub.no/chat/index.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.