Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilsen ei jente på 19

Jeg har akkurat samme problemet, og har prøvd canesten sikkert 6 ganger.

Men har du sjekket om du har klamydia eller noe?

Det hadde jeg, og det utvikler seg sopp etterpå..

JEg tror ikke klamydiaen er ute av kroppen min enda, siden jeg får sopp hele tiden...

Eller kanskje det kan være herpes?

Leste om d..og d stemte ganske.. ;(

Ta deg en tur til legen..han vet nok bedre..!

Hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84242-sopp/#findComment-455546
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg har akkurat samme problemet, og har prøvd canesten sikkert 6 ganger.

Men har du sjekket om du har klamydia eller noe?

Det hadde jeg, og det utvikler seg sopp etterpå..

JEg tror ikke klamydiaen er ute av kroppen min enda, siden jeg får sopp hele tiden...

Eller kanskje det kan være herpes?

Leste om d..og d stemte ganske.. ;(

Ta deg en tur til legen..han vet nok bedre..!

Hilsen meg

Dette kan være clamydia, det hadde jeg da jeg ble plaget med sopp om og om igjen. Gå til legen og få deg en skjekk, da fikk jeg en resept på en krem mot både sopp og clamydia, den het Daktacort.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84242-sopp/#findComment-455644
Del på andre sider

Heisann...

Tror ikke det er noe å bekymre seg for, men du burde ta å best. en time hos legen for å få avkreftet at det er f. eks Chlamydia. Er fullt mulig å være plaget med sopp uten å ha noen kjønnsykdom, men spør heller legen din om hva du kan gjøre. Det kan være enkle ting som vaskepulver eller skylde middelet i klærne, eller hvis du bruker mye såpe når du vasker deg nedentil. Nå vet jeg jo ikke i hvilken grad du er plaget, men det er ganske normalt at bakterie floraen endrer seg igjennom syklusen.Har hadd samme plagene selv, og har funnet ut at det beste er bare å la det være i fred så blir det faktisk bedre. Men nå har jo ikke det vært noen plagsomme infeksjoner. Tamponger kan også føre til sopp, har bla hørt at tampongene ikke bør brukes de første og siste dagene av mensen pga at dette kan irritere og det da kan føre til sopp er sikkert avhengig av hvor mye du blør da.... De fleste leger sier også at string/ tanga truser er noe herk når det kommer til sopp o.l. Men hva kan vi gjøre? Prøv å sov uten underbukse f. eks. Er du forresten klar over hvor lite luft den delen av kroppen vår får?

Lykke til;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84242-sopp/#findComment-455890
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...