Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 ar og flyttet til USA for fire maneder som utvekslingsstudent.Jeg hadde mensen den forste uken jeg var her, men har ikke hatt det siden. Tenkte at det tok litt tid for kroppen til a venne seg til forandringene, men syns at fire maneder er ganske lenge... Eller? Jeg har trent ganske mye, men i det siste har jeg trapet ned siden jeg fikk senebetennelse i ankelen etter all lopingen. Jeg bare lurer pa hva jeg burde gjore, om dette er normalt og OK? Vet jo at jeg kan oppsoke lege og sann her, men lurer pa om det kanskje ikke er noe a uroe seg for...?

haper noen kan svere meg!

Vennlig hilsen meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84252-manglende-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia..

Tror ikke det er noe å uroe seg for, men du burde jo oppsøke lege. I din alder er det mange jenter som mister mensen noen mnd også får den igjenn seinere. Dette kan ha noe med bl.a vanncyster på eggstokkene å gjøre eller andre hormon forstyrrelser , og er ikke farligt. Kan selvfølgeligt ha noe med treningen din å gjøre også, særligt hvis du har gådd mye ned i vekt, eller veier mindre enn det du burde.

Lykke til;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84252-manglende-mens/#findComment-455896
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...