Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulere så mye med 2 blå. Idag er min rugedag 10. Jeg skal ta test på tredag. Har du noen symptom?

Jeg har forferdelig ømme pupper. I mine tidligere forsøk (dette er mitt 4.)har jeg vært øm noen dager etter innsetting, men så har det gått over. Jeg håper det er et godt tegn nå da. Ellers har jeg ikke noe særlig symptomer.

Enn du? Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for at det blir 2 blå for deg også.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84259-jeg-fikk-2-bl%C3%A5/#findComment-455897
Del på andre sider

Jeg har forferdelig ømme pupper. I mine tidligere forsøk (dette er mitt 4.)har jeg vært øm noen dager etter innsetting, men så har det gått over. Jeg håper det er et godt tegn nå da. Ellers har jeg ikke noe særlig symptomer.

Enn du? Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for at det blir 2 blå for deg også.

Klem fra

Hei, gratulere nok en gang. Jeg fikk egg innsetting forrige fredag, 2 dager etter uthenting. Jeg begynner å få øm pupper ca 2-3 dager etter innsetting og jeg har forsatt nå. Jeg har veldig mye mens muring og må tiss hver natt. Det er mitt 4 forsøk også. Jeg ble gravid en gang, men SB på uke 5. Jeg husker ikke når ømhet går over de ganger jeg ikke gravid (ca en uke etter innsetting tror jeg), husker du det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84259-jeg-fikk-2-bl%C3%A5/#findComment-455913
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...