Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte ikke å vente lenger og tok en test i dag 14 dager etter uttak og 9 dager etter innsetting. Og resultatet ble to blå. Riktignok en ganske svak strek, så det er litt reservert glede. Skal ta en ny test om et par dager og håper da at jeg får en sterkere strek.

Skrevet

Hei!!

Du verden for en glad nyhet!!

Gratulere så langt da!! :-)

Fortell hvordan testen går om noen dager!!!

klem fra

Skrevet

Gratulerer Cille. Dette var artig. Husk at en strek er en strek..... :o)

Hilsen

Skrevet

Grattis Cille :-)

Hilsen

Gratulerer så mye med 2 BLÅ!!

Gjest håpfull
Skrevet

hei og gratulerer!!

jeg opplevde også å få svak strek fordi jeg testet tidlig, men den ble sterkere etter to dager...

Gled deg til å teste igjen!!

Tror jammen du skal bli mamma jeg!!!!!!

Skrevet

Gratulere så mye med 2 blå. Idag er min rugedag 10. Jeg skal ta test på tredag. Har du noen symptom?

Skrevet

Gratulere så mye med 2 blå. Idag er min rugedag 10. Jeg skal ta test på tredag. Har du noen symptom?

Jeg har forferdelig ømme pupper. I mine tidligere forsøk (dette er mitt 4.)har jeg vært øm noen dager etter innsetting, men så har det gått over. Jeg håper det er et godt tegn nå da. Ellers har jeg ikke noe særlig symptomer.

Enn du? Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for at det blir 2 blå for deg også.

Klem fra

Skrevet

Jeg har forferdelig ømme pupper. I mine tidligere forsøk (dette er mitt 4.)har jeg vært øm noen dager etter innsetting, men så har det gått over. Jeg håper det er et godt tegn nå da. Ellers har jeg ikke noe særlig symptomer.

Enn du? Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for at det blir 2 blå for deg også.

Klem fra

Hei, gratulere nok en gang. Jeg fikk egg innsetting forrige fredag, 2 dager etter uthenting. Jeg begynner å få øm pupper ca 2-3 dager etter innsetting og jeg har forsatt nå. Jeg har veldig mye mens muring og må tiss hver natt. Det er mitt 4 forsøk også. Jeg ble gravid en gang, men SB på uke 5. Jeg husker ikke når ømhet går over de ganger jeg ikke gravid (ca en uke etter innsetting tror jeg), husker du det?

Skrevet

Gratulerer så mye. Det var gøy. Streken er nok sterkere neste gang du tester deg.

klem fra

piano1365380386
Skrevet

Yeesss!!!

Dryss litt blått tryllestøv på alle her!

skytte1365380395
Skrevet

Gratulere så masse. Tenker neste test er viser klarer blå strek. Skal ta blodprøve i morgen er veldig spent.

Send blått støv.

Klemmer

bobla1365380358
Skrevet

en strek er en strek, uansett hvor svak den er....kos dere med voksende mage!!

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...