Gå til innhold

Trodde jeg var kvitt ham....

Anbefalte innlegg

Nei, dette er ikke om en voldelig eksmann eller noe lignende, men jeg håper noen gidder gi meg råd likevel....

Jeg sitter her med litt blandede følelser. Ja, for i går tikket det inn en tekstmelding fra en jeg trodde jeg hadde glemt på mobilen, og han skrev bl.a. når han kommer hjem og "vi ses", og han kalte meg det samme som han gjorde da vi var forelsket...

Dette er en fyr som jeg lenge var gode venner med. Så hadde vi noe på gang men han såret meg noe så grenseløst og utilgivelig at jeg aldri trodde jeg ville bli meg selv igjen og "rømte" til utlandet nesten et halvt år (han visste at jeg dro og at jeg nettopp har kommet hjem). Jeg var sikker på at han ALDRI ville ha mer med meg å gjøre igjen.

Nå HAR jeg jo kommet over ham da... (og er tilogmed småforelsket i en annen), men jeg er ikke sikker på om jeg vil se ham igjen, for tenk om de gamle følelsene kommer tilbake.... selv om jeg bare vil være venner med ham (og tenk om HAN vil noe mer...)???!!?

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84296-trodde-jeg-var-kvitt-ham/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tenker på hva du skal gjøre. Etter det du beskriver så er ikke dette stort å samle på for deg.

Mitt råd er at du kutter ut, så du ikke blir såret enda en gang, for det kommer til å skje på nytt og det tror jeg du vet innerst inne.

Annonse

Kanskje du bør møte ham for ikke annet å få bekreftet at dine følelser for ham er borte.

Ofte vil man se med helt andre øyne på ekser, når det har gått en tid. De taper ofte glansen.

det har han i alle fall gjort den tiden jeg har vært vekk fra ham... tapt glansen(det sa han selv også han kom til å gjøre da han dumpet meg) og det er vel ikke sikkert han vil noe mer med meg annet enn å være venner (som vi var en lang stund før noe skjedde)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...