Gå til innhold

vil ikke bruke p-piller

Anbefalte innlegg

rocke jente20

jeg har lyst til å gå over til et alternativ uten hormoner.

Har hørt at det går ann å regne ut sikre dager ved hjelp av noe man får av legen.

Eller tisse på en pinne hver morgen som gir grønt eller rødt "lys".

Er det noen som har erfaring med dette.

Har lyst til å slutte med piller, det minsker sex lysten min, en ting jeg liker svært godt med kroppen min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84316-vil-ikke-bruke-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest persona

Persona kan du lese om her: Det passer best for par som ikke synes det gjør noe å bli gravid, men som gjerne vil vente. Sikkerheten er dårligere enn ved hormonprevensjon, det krever nøyaktighet og at du lever litt regelmessig, og at dere bruker kondom alle de røde dagene (det er mange av disse i starten).

Snakk med legen, det finnes mange ulike pilletyper, og sikkert en du ikke får redusert sexlyst av. Eller den nye p-ringen?

http://www.unipath.dk/norge/

Hei!

Jeg har samme problem som deg etter 3 år med p-piller (Trinordiol). Har du funnet ut noe svar på problemet? Jeg vurderer å starte på Persona (tisse-på-pinne-ting), men kjenner ingen som bruker det. Er det noen som har erfaring med Persona eller P-ring eller noe annet lurt som ikke går utover sexlysten????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...