Gå til innhold

Kan dere forklare meg, gutter!

Anbefalte innlegg

Rosita1365380427

Har egentlig bare et lite spørsmål til gutta her inne!

Har nettopp opplevd at en fyr, som jeg har hatt kontakt med i flere måneder plutselig bare har brutt kontakten.....helt! Syns dette er veldig snodig oppførsel. Har nesten vært demonstrativ avvisning. Har hatt endel kontakt via MSN siden vi bor i forskjellige byer, og plutselig har han slettet meg fra kontaktlisten. Noen synspunkter??

Dette er en fyr på godt over 30 altså!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84343-kan-dere-forklare-meg-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosita1365380427

Alphan er inne på noe.

Tror ikke det, for jeg traff han sist jeg var hjemme, og han har ikke dame......iallefall det han har sagt. Dette er en fyr jeg har prata med nesten hver dag på telefon, så en evt dame virker lite sannsynlig.

Tror ikke det, for jeg traff han sist jeg var hjemme, og han har ikke dame......iallefall det han har sagt. Dette er en fyr jeg har prata med nesten hver dag på telefon, så en evt dame virker lite sannsynlig.

Kan være han ikke har peiling, og kom til å slette deg uten han ville det.. Vent litt å se.. Kanskje han dukker opp igjen..

Hmmm kanskje han rett og slett har fått seg dame, og derfor kuttet deg ut?

Høres jo litt rart ut det også, men...

Du får spørre han. Det er jo bare å ringe fyren.

Annonse

Rosita1365380427

Hmmm kanskje han rett og slett har fått seg dame, og derfor kuttet deg ut?

Høres jo litt rart ut det også, men...

Du får spørre han. Det er jo bare å ringe fyren.

Jeg har prøvd å sende meldinger, men får ikke noe svar.

Hører kanskje med til historien at det skjedde endel da jeg traff han sist. Det jeg syns er at selv om han fikk panikk, og begge er enige i at det gikk for langt, så er det teit å bare bryte kontakten...syns jeg da. Han kan iallefall si at han ikke vil ha mer kontakt med meg i tilfelle.......er jeg for kravstor?

Har igrunnen gitt han opp, men jeg får det bare ikke ut av hodet. Føler at jeg har gjort noe galt:c(

Jeg har prøvd å sende meldinger, men får ikke noe svar.

Hører kanskje med til historien at det skjedde endel da jeg traff han sist. Det jeg syns er at selv om han fikk panikk, og begge er enige i at det gikk for langt, så er det teit å bare bryte kontakten...syns jeg da. Han kan iallefall si at han ikke vil ha mer kontakt med meg i tilfelle.......er jeg for kravstor?

Har igrunnen gitt han opp, men jeg får det bare ikke ut av hodet. Føler at jeg har gjort noe galt:c(

Så det du sier er at dere knulla, og nå har han fått angst?

Høres rart ut. Du sier trossalt at han er over 30. Gutter på den alderen bør klare å oppføre seg som folk selv om de har hatt litt sex.

Rosita1365380427

Så det du sier er at dere knulla, og nå har han fått angst?

Høres rart ut. Du sier trossalt at han er over 30. Gutter på den alderen bør klare å oppføre seg som folk selv om de har hatt litt sex.

Nei, vi knulla faktisk ikke!! Jeg sov riktignok over, og det ble jo selvfölgelig litt kos:c)

Har iallefall fätt litt svar pä spörsmälet mitt. Begynte ä lurte pä om det bare er jeg som har värt "heldig" som tidligere har fätt "siviliserte" avvisninger:c)

Nei, vi knulla faktisk ikke!! Jeg sov riktignok over, og det ble jo selvfölgelig litt kos:c)

Har iallefall fätt litt svar pä spörsmälet mitt. Begynte ä lurte pä om det bare er jeg som har värt "heldig" som tidligere har fätt "siviliserte" avvisninger:c)

Du har nok bare møtt en raring!

Annonse

Jeg er ikke gutt, men har oplevd dette noen ganger. Derfor, mest sannsynlig saa har han en kajereste som har begynt aa oppdage hans internett-lek. Ellers saa har ha kajereste og faatt daarlig samvittighet...det er temmelig sikekrt at han har kjaereste iallefall.

Sorry.

Rosita1365380427

Jeg er ikke gutt, men har oplevd dette noen ganger. Derfor, mest sannsynlig saa har han en kajereste som har begynt aa oppdage hans internett-lek. Ellers saa har ha kajereste og faatt daarlig samvittighet...det er temmelig sikekrt at han har kjaereste iallefall.

Sorry.

Hm.......har absolutt tatt hintet om at han ikke vil ha kontakt med meg, Men jeg er fremdeles rimelig sikker i min sak om at han ikke har dame......nokså sikker da. I tilfelle må hun bo et annet sted. Heller heller mot en eller annen annen teori, som jeg enda ikke har kommet på:c)

Tror faktisk det heller er at han ikke er over en eller annen eks. Har en liten teori om at alle (de fleste iallefall) mannfolk +/- 30 har en eller annen dame de aldri er kommet helt over. De er bare for stolte til å innrømme det........de tøffe også! De tøffeste utenpå tror jeg dessuten ofte er de mykeste inni.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...