Øystein19 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei.. Jeg er en fyr på nå 20 år, og har ennå ikke hatt sex.. Det som er et par av tingene som bekymrer meg, er følgene; -Går det an å finne ut hvor lenge man varer før man har sex med det motsatte kjønn.. -Hvor stor må den være for å være.. akseptert? Har alle hatt det så vanskelig før første gangen som meg? Jeg er ellers en ganske attraktiv gutt, og har ingen problemer med verken utseende eller hygiene, bare har holdt meg tilbake... Og nå begynner det vel å bli på tide.. Er like nervøs som før tannlegen!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Alle er usikre og nervøse før det første samleiet:) Du kan nok forvente at du kommer temmelig fort. Men det kan sikkert gutta her fortelle deg mer om. Hele situasjonen kan du ikke forberede deg på. Du vil antakelig være så opphisset over hele settingen, spenningen og nervøsiteten at du ikke klarer å kontrollere det:) Ikke bekymre deg for det. Det går seg til og du holder nok lenger når du har fått lettet på trykket i første omgang:) Det med størrelsen.. vel, lær deg å bruke den du har. DET setter jenter pris på. Skal du ha cm er snittet mellom 12-17cm visstnok. Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sherri Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Det er helt normalt aa vaere nervoes foerste gangen. Det er ogsaa helt normalt aa bekymre seg for stoerrelsen osv. men helt serioest, det er ikke det som teller. Og det tror jeg de aller fleste jenter er enig i. Og hvis du har en kjaereste som du stoler paa, saa boer det iallefall ikke vaere noe problem. Apropos kjaereste, var jeg deg, saa ville jeg hatt sex foerste gang emd nettopp kjaeresten. ikke emd en tilfeldig bypartner. Det er uansett ikke det samme. lYKKE TIL! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein19 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Det er helt normalt aa vaere nervoes foerste gangen. Det er ogsaa helt normalt aa bekymre seg for stoerrelsen osv. men helt serioest, det er ikke det som teller. Og det tror jeg de aller fleste jenter er enig i. Og hvis du har en kjaereste som du stoler paa, saa boer det iallefall ikke vaere noe problem. Apropos kjaereste, var jeg deg, saa ville jeg hatt sex foerste gang emd nettopp kjaeresten. ikke emd en tilfeldig bypartner. Det er uansett ikke det samme. lYKKE TIL! Takk for betryggende svar! Det hjelper litt på, men allikevel er jeg nervøs! Som du sier er jo det helt normalt.. Har en del komplekser, og mangen av de er relatert til akkurat kjønnsorganet.. Takk iallefall -øystein 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein19 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Alle er usikre og nervøse før det første samleiet:) Du kan nok forvente at du kommer temmelig fort. Men det kan sikkert gutta her fortelle deg mer om. Hele situasjonen kan du ikke forberede deg på. Du vil antakelig være så opphisset over hele settingen, spenningen og nervøsiteten at du ikke klarer å kontrollere det:) Ikke bekymre deg for det. Det går seg til og du holder nok lenger når du har fått lettet på trykket i første omgang:) Det med størrelsen.. vel, lær deg å bruke den du har. DET setter jenter pris på. Skal du ha cm er snittet mellom 12-17cm visstnok. Lykke til:) OKej.. skjønner jo at det er vanlig å grue seg litt, men jeg er praktisk talt redd.. Allikevel ligger det en liten følelse av at det vil gå veldig bra, men har som sagt litt komplekser for kjønnet.. Syntes det er for lite, da det bare er rundt 15 cm.. Har venninner som sier dette betyr mye for dere, at det er størrelsen som teller, og da stiller ikke jeg akkurat sterkt.. Det som plager meg mest er at i det hele har jeg mest lyst på et forhold.. noe jeg ikke har hatt på en 6-7 år.. Har ingen grunn til at det er slik, for kunne sikkert kapret den jeg ville.. men jeg bekymrer meg for at det må være sex med i bildet, og for jeg for mye følelser hos en jente, og hun ikke liker meg i sengen liksom, da vet jeg ikke hva som skjer.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein19 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Alle er usikre og nervøse før det første samleiet:) Du kan nok forvente at du kommer temmelig fort. Men det kan sikkert gutta her fortelle deg mer om. Hele situasjonen kan du ikke forberede deg på. Du vil antakelig være så opphisset over hele settingen, spenningen og nervøsiteten at du ikke klarer å kontrollere det:) Ikke bekymre deg for det. Det går seg til og du holder nok lenger når du har fått lettet på trykket i første omgang:) Det med størrelsen.. vel, lær deg å bruke den du har. DET setter jenter pris på. Skal du ha cm er snittet mellom 12-17cm visstnok. Lykke til:) Takk for svaret ihvertfall! Det gleder meg at dette forumet har så hyggelige og imøtekommende mennesker som dere ( sherri og tigertrollet...)!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sherri Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Takk for svaret ihvertfall! Det gleder meg at dette forumet har så hyggelige og imøtekommende mennesker som dere ( sherri og tigertrollet...)!! Jeg vet ikke hvor gamle de venninnene dine er, men jeg synes det hores litt rart ut at de sier at dete r storrelsen som teller. Hor naa, kjaere deg, de aller faerreste kvinner oppnaar vaginal orgasme, det vil si orgasme kun ved stimulering av skjeden, altsaa ved samleie. De aller aller fleste oppnaar orgasme ved stimulering av klitoris, noe som paa ingen maate forutsetter en stor penis. Stimulering av klitoris er enklest aa faa til med fingrene, for eksempel MENS man har samleie. Og for aa proeve aa overbevise deg; ei vennnine av meg fortalte meg her om dagfen at kjaeresten hennes hadde noyaktig det samme probelmet som deg, nemlig at han hadde komplekser for storrelsen. Men hun syntes ikke det spilte noen rolle, ettersom hun, som beskrevet her, ikke oppnadde vaginal orgasme. Dessuten, saa er de aller fleste jenter MINST like opptatt av HVORDAN en gutt gjoer tingene, ikke hvor stor penisen er. Dersom du har masse andre kvaliteter, saa er det nok viktigere. En stiv penis er uansett sexy, stor eller liten... Og kjaere deg, 15 cm er da ikke noe aa snakke om! Det er en helt normal stoerrelse!!! Naar naa det er sagt, saa ville jeg saa absolutt ikke latt dette odelegge for deg i aa finne deg en kjaereste. Hvis jenta er noe aa samle paa, saa aksepterer hun deg som du er. (jeg tror dessuten ikke at de venninnene dine har vaert sammen med saa mange forskjellgie menn...jeg tror de har lest mest jenteblader og har faatt det for seg at dingsen skal vaere saa stor...) Haaper du greier aa komme over dette komplekset. Jeg er faktisk helt siker paa at det ikke er saa ille som du tror.! (beklager rar skrivemaate, er i utlandet) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Går det an å finne ut hvor lenge man varer før man har sex med det motsatte kjønn. - skal vel godt gjøres, men det hjelper å bruke lang tid når man onanerer, det skal være sikkert og visst, men uansett hvor lenge man "varer" når man leker med seg selv, så blir det noe helt annet når man endelig får dyppet den i en jente... (litt ekkelt beskrevet, men same shit)... følelsen man får når lemmet lir omsluttet av en varm og våt kvinne kan ikke beskrives, den må oppleves...(gled deg til det) . -Hvor stor må den være for å være.. akseptert? - så lenge den er mer en en lillefinger lag og du vet å bruke den "rett", så er ikke størrelsen såååå viktig, det er nok mer det visuelle ved en stor pikk som er opphissende, ikke så mye det at den sprenger seg veg opp i jenta... men alle har ulike preferanser, husk det... Har alle hatt det så vanskelig før første gangen som meg? - de fleste gutter er nok noe nervøse første gang, men når du ligger der med din utkårede så glemmer du fort dette, ta dere tid til å leke og utforkse, så skal du se at det blir så bra så... Jeg er ellers en ganske attraktiv gutt, og har ingen problemer med verken utseende eller hygiene, bare har holdt meg tilbake... Og nå begynner det vel å bli på tide.. - når det er på tide er det kun du som kan svare på, men ikke bli for selvgod, det taper du bare på, derfor kan jeg med sikkerhet si det så enkelt at utseende hjelper deg særdeles lite i senga... der er det nok,heldigvis vil kanskje mange si, helt andre ting som gjelder... lykke til... og husk, tannlegen gjør deg vondt, så kan også kvinnfolk... en for kvelden ganske så behersket 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein19 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg vet ikke hvor gamle de venninnene dine er, men jeg synes det hores litt rart ut at de sier at dete r storrelsen som teller. Hor naa, kjaere deg, de aller faerreste kvinner oppnaar vaginal orgasme, det vil si orgasme kun ved stimulering av skjeden, altsaa ved samleie. De aller aller fleste oppnaar orgasme ved stimulering av klitoris, noe som paa ingen maate forutsetter en stor penis. Stimulering av klitoris er enklest aa faa til med fingrene, for eksempel MENS man har samleie. Og for aa proeve aa overbevise deg; ei vennnine av meg fortalte meg her om dagfen at kjaeresten hennes hadde noyaktig det samme probelmet som deg, nemlig at han hadde komplekser for storrelsen. Men hun syntes ikke det spilte noen rolle, ettersom hun, som beskrevet her, ikke oppnadde vaginal orgasme. Dessuten, saa er de aller fleste jenter MINST like opptatt av HVORDAN en gutt gjoer tingene, ikke hvor stor penisen er. Dersom du har masse andre kvaliteter, saa er det nok viktigere. En stiv penis er uansett sexy, stor eller liten... Og kjaere deg, 15 cm er da ikke noe aa snakke om! Det er en helt normal stoerrelse!!! Naar naa det er sagt, saa ville jeg saa absolutt ikke latt dette odelegge for deg i aa finne deg en kjaereste. Hvis jenta er noe aa samle paa, saa aksepterer hun deg som du er. (jeg tror dessuten ikke at de venninnene dine har vaert sammen med saa mange forskjellgie menn...jeg tror de har lest mest jenteblader og har faatt det for seg at dingsen skal vaere saa stor...) Haaper du greier aa komme over dette komplekset. Jeg er faktisk helt siker paa at det ikke er saa ille som du tror.! (beklager rar skrivemaate, er i utlandet) TAkk, det svaret fikk meg på gode tanker igjen.. Veldig snilt av deg å svare selv om du er i utlandet også! Jeg håper at det går bra første gangen, og tror egentlig uansett ikke at det blir den siste! Nå er det bare å vente på en utkårede... Noe som jeg egentlig finner mer relvant i det hele store bildet.. Sex er ikke for viktig for meg.. Igjen Takk! Klem -Øystein 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein19 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Går det an å finne ut hvor lenge man varer før man har sex med det motsatte kjønn. - skal vel godt gjøres, men det hjelper å bruke lang tid når man onanerer, det skal være sikkert og visst, men uansett hvor lenge man "varer" når man leker med seg selv, så blir det noe helt annet når man endelig får dyppet den i en jente... (litt ekkelt beskrevet, men same shit)... følelsen man får når lemmet lir omsluttet av en varm og våt kvinne kan ikke beskrives, den må oppleves...(gled deg til det) . -Hvor stor må den være for å være.. akseptert? - så lenge den er mer en en lillefinger lag og du vet å bruke den "rett", så er ikke størrelsen såååå viktig, det er nok mer det visuelle ved en stor pikk som er opphissende, ikke så mye det at den sprenger seg veg opp i jenta... men alle har ulike preferanser, husk det... Har alle hatt det så vanskelig før første gangen som meg? - de fleste gutter er nok noe nervøse første gang, men når du ligger der med din utkårede så glemmer du fort dette, ta dere tid til å leke og utforkse, så skal du se at det blir så bra så... Jeg er ellers en ganske attraktiv gutt, og har ingen problemer med verken utseende eller hygiene, bare har holdt meg tilbake... Og nå begynner det vel å bli på tide.. - når det er på tide er det kun du som kan svare på, men ikke bli for selvgod, det taper du bare på, derfor kan jeg med sikkerhet si det så enkelt at utseende hjelper deg særdeles lite i senga... der er det nok,heldigvis vil kanskje mange si, helt andre ting som gjelder... lykke til... og husk, tannlegen gjør deg vondt, så kan også kvinnfolk... en for kvelden ganske så behersket Takk for det! Det hjelper på.. Nå er det bare nuppene og kranspaplene jeg har ( små klumper på pung - nupper.. små prikker rundt "hodet" - kranspapler) som er problemet for meg.. MEst sannsynlig vil jenten være umoden, eller som de fleste ikke kjenne til at dette er vanlig, og det bekymrer meg noe ENORMt!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 OKej.. skjønner jo at det er vanlig å grue seg litt, men jeg er praktisk talt redd.. Allikevel ligger det en liten følelse av at det vil gå veldig bra, men har som sagt litt komplekser for kjønnet.. Syntes det er for lite, da det bare er rundt 15 cm.. Har venninner som sier dette betyr mye for dere, at det er størrelsen som teller, og da stiller ikke jeg akkurat sterkt.. Det som plager meg mest er at i det hele har jeg mest lyst på et forhold.. noe jeg ikke har hatt på en 6-7 år.. Har ingen grunn til at det er slik, for kunne sikkert kapret den jeg ville.. men jeg bekymrer meg for at det må være sex med i bildet, og for jeg for mye følelser hos en jente, og hun ikke liker meg i sengen liksom, da vet jeg ikke hva som skjer.. Egentlig ville jeg ikke nevne cm fordi det virker som dette betyr langt mer for gutter enn det gjør for oss jenter.. Og det er jo et paradoks fordi dere bekymrer dere hva vi vil si..Skjønner? Men jeg regnet med at du hadde målt pikken, da gutter gjør sånnt, så derfor nevnte jeg det for kanskje å berolige deg:) Det er mange som misunner deg en pikk på den størrelsen og du kan nå helt til bunnen av skjeden med din størrelse. Vær fornøyd du! Håper du ikke tenker mer på det med størrelsen.. Fint at du tenker slik at du kunne tenkt deg å være i et forhold når du debuterer:) Husk det er mange jenter som bekymrer seg for sexpress fra gutten, så her vil jenta di være heldig som treffer en gutt som deg som ønsker å ta det med ro!! Ta den tiden du trenger, Øystein. Hvis du klarer å la være å tenke på sexen når du blir kjent med jenta, og heller lar det utvikle seg når tiden er inne tør du kanskje la deg bli forelsket.. "jeg for mye følelser hos en jente, og hun ikke liker meg i sengen liksom, da vet jeg ikke hva som skjer" Dette er noe folk bekymrer seg for uansett alder..! Vi er sårbare og vi er bare mennesker.. Ingenting er "perfekt" fra starten av. Man trenger tid sammen som par uansett om man er erfaren eller ikke. Snakk med den jenta du forelsker deg i. Husk at hun er nok usikker hun også.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein19 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Egentlig ville jeg ikke nevne cm fordi det virker som dette betyr langt mer for gutter enn det gjør for oss jenter.. Og det er jo et paradoks fordi dere bekymrer dere hva vi vil si..Skjønner? Men jeg regnet med at du hadde målt pikken, da gutter gjør sånnt, så derfor nevnte jeg det for kanskje å berolige deg:) Det er mange som misunner deg en pikk på den størrelsen og du kan nå helt til bunnen av skjeden med din størrelse. Vær fornøyd du! Håper du ikke tenker mer på det med størrelsen.. Fint at du tenker slik at du kunne tenkt deg å være i et forhold når du debuterer:) Husk det er mange jenter som bekymrer seg for sexpress fra gutten, så her vil jenta di være heldig som treffer en gutt som deg som ønsker å ta det med ro!! Ta den tiden du trenger, Øystein. Hvis du klarer å la være å tenke på sexen når du blir kjent med jenta, og heller lar det utvikle seg når tiden er inne tør du kanskje la deg bli forelsket.. "jeg for mye følelser hos en jente, og hun ikke liker meg i sengen liksom, da vet jeg ikke hva som skjer" Dette er noe folk bekymrer seg for uansett alder..! Vi er sårbare og vi er bare mennesker.. Ingenting er "perfekt" fra starten av. Man trenger tid sammen som par uansett om man er erfaren eller ikke. Snakk med den jenta du forelsker deg i. Husk at hun er nok usikker hun også.. :-) Akkurat nå konsentrerer jeg meg om å tørre å oppdrive kontakt hos jenter som er på det nivået jeg trakter etter.. Noe, som i min posisjon, sikkert er lett, men jeg finner det enormt vanskelig, for selvbilde/tillit er ikke på topp, selv om jeg har mottat klare beviser på at det burde være betraktelig bedre.. men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med på sekundet.. Sex er egentlig bare noe jeg tenker på etter at jeg har blitt forelsket, og da tar jeg liksom avstand.. Om jeg skal tenke helt objektivt og sånn på det, så tror jeg at det vil gå veldig fint, men siden jeg gruer meg slik som jeg gjør, kan jeg ikke annet enn å sette ting i tvil.. Tror det vil ordne seg.. og som sagt.. Jeg lurer da inderlig på om jeg bør gjøre noe med nuppene ( ligner på masse små "kviser" bare at det ikke er noe betent eller noe..) har hundrevis av dem på kjønnet mitt, og det ser jeg på som et hinder.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Akkurat nå konsentrerer jeg meg om å tørre å oppdrive kontakt hos jenter som er på det nivået jeg trakter etter.. Noe, som i min posisjon, sikkert er lett, men jeg finner det enormt vanskelig, for selvbilde/tillit er ikke på topp, selv om jeg har mottat klare beviser på at det burde være betraktelig bedre.. men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med på sekundet.. Sex er egentlig bare noe jeg tenker på etter at jeg har blitt forelsket, og da tar jeg liksom avstand.. Om jeg skal tenke helt objektivt og sånn på det, så tror jeg at det vil gå veldig fint, men siden jeg gruer meg slik som jeg gjør, kan jeg ikke annet enn å sette ting i tvil.. Tror det vil ordne seg.. og som sagt.. Jeg lurer da inderlig på om jeg bør gjøre noe med nuppene ( ligner på masse små "kviser" bare at det ikke er noe betent eller noe..) har hundrevis av dem på kjønnet mitt, og det ser jeg på som et hinder.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det! Tok et raskt søk på forumet. Håper du ikke bekymrer deg mer..: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=899974 Alle peniser er forskjellige: Store, små, tynne, tykke. Noen er mer skrukkete enn andre, er mørkere eller lysere enn andre. Noen har små baller eller store baller, og noen baller henger lenger ned enn andre........ Skjønner du hva jeg vil frem til? Jenta vil neppe bry seg for det er så mange varianter (pluss at hun er så kåt av å ha koset med deg at hun studerer ikke penisen for talgkjertler...). Men den viktigste grunnen til at jenta ikke vil se det, vet du hva det er?? Hun er altfor opptatt av sine egne komplekser!!!! Fakta! Jenter tenker ofte mer på om gutten ser valken på midjen, om kanskje beina ikke var shavet godt nok, om han synes baken er for stor -og PUPPENE!! -HVA synes han om de??! De blir aldri perfekte. "Ingen" er fornøyde med puppene sine.... Slapp av, Øystein. Og bli forelsket du:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein19 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Tok et raskt søk på forumet. Håper du ikke bekymrer deg mer..: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=899974 Alle peniser er forskjellige: Store, små, tynne, tykke. Noen er mer skrukkete enn andre, er mørkere eller lysere enn andre. Noen har små baller eller store baller, og noen baller henger lenger ned enn andre........ Skjønner du hva jeg vil frem til? Jenta vil neppe bry seg for det er så mange varianter (pluss at hun er så kåt av å ha koset med deg at hun studerer ikke penisen for talgkjertler...). Men den viktigste grunnen til at jenta ikke vil se det, vet du hva det er?? Hun er altfor opptatt av sine egne komplekser!!!! Fakta! Jenter tenker ofte mer på om gutten ser valken på midjen, om kanskje beina ikke var shavet godt nok, om han synes baken er for stor -og PUPPENE!! -HVA synes han om de??! De blir aldri perfekte. "Ingen" er fornøyde med puppene sine.... Slapp av, Øystein. Og bli forelsket du:-) Nå bekymrer jeg meg ikke for det heller.. Du kan dette du Du har vært mer hjelpsom enn noen andre personer i mitt liv ihvertfall.. Generelt her inne er alle hjelpsomme og positive! Og dere fortjener minst en stor takk!!! Kanskje jeg får sove i natt da kos -øystein 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Nå bekymrer jeg meg ikke for det heller.. Du kan dette du Du har vært mer hjelpsom enn noen andre personer i mitt liv ihvertfall.. Generelt her inne er alle hjelpsomme og positive! Og dere fortjener minst en stor takk!!! Kanskje jeg får sove i natt da kos -øystein Jeg er gammel skjønner du -derfor har jeg sett noen;) Og vet at de fleste bekymringer -de blir det ikke noe av.... Hyggelig å kunne hjelpe. Sov godt:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg er gammel skjønner du -derfor har jeg sett noen;) Og vet at de fleste bekymringer -de blir det ikke noe av.... Hyggelig å kunne hjelpe. Sov godt:-) du er da ikke sååå gammel, du er jo en kvinne i sin beste alder, både mentalt og seksuelt... er du ikke? *blunke forførende* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 du er da ikke sååå gammel, du er jo en kvinne i sin beste alder, både mentalt og seksuelt... er du ikke? *blunke forførende* Hehe, jo har vel aldri vært bedre seksuelt vaffal;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hehe, jo har vel aldri vært bedre seksuelt vaffal;) nei,det er utrolig hva god plastikk kan gjøre med folk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 nei,det er utrolig hva god plastikk kan gjøre med folk... Ja, den så jeg komme for å si det sånn.. Er vel ikke mer enn jeg har lagt opp til selv igrunn. Men den plastikkdingsen fikk meg til de store høyder i går, så jeg driter i dine spydigheter. Megadypsinnsykorgasme. Landet en gang utpå natta. Det var en stor opplevelse og du skal være beæret over at jeg deler den med deg;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Ja, den så jeg komme for å si det sånn.. Er vel ikke mer enn jeg har lagt opp til selv igrunn. Men den plastikkdingsen fikk meg til de store høyder i går, så jeg driter i dine spydigheter. Megadypsinnsykorgasme. Landet en gang utpå natta. Det var en stor opplevelse og du skal være beæret over at jeg deler den med deg;) er selvsagt meget beæret over at jeg får ta del i den opplevelsen... alt annet ville jo være å lyve... men tenk om det hadde vært en mann som ga deg denne opplevelsen... hmm, ja det måtte jo vært noe? men for all del, at man opplever sånt på egenhånd er jo vel og bra... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84358-nerv%C3%B8s-og-usikker/#findComment-456797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.